حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

منابع کنکور اهمیت زیادی را در رسیدن به موفقیت برای یک داوطلب ایفا می کنند اما متاسفانه در این بین عده زیادی هستند که دیدگاه نادرستی در مورد منابع آموزشی دارند و به دنبال منبعی هستند که تضمین کننده موفقیت آن ها باشد، در حالی که منابع آموزشی نقش کاتالیزور را می توانند برای یک داوطلب ایفا کنند، یعنی یادگیری و مسیر آموزش را برای یک فرد ساده و کوتاه کنند. با توجه به اینکه حجم منابع آموزشی بسیار گسترده است و برای هر درس ممکن است ده ها یا صد ها منبع آموزشی وجود داشته باشد، موضوع گزارش خبری امروز را از دنیای کنکور و همچنین منابع آموزشی انتخاب کرده ایم. قرار است به صورت کامل یکی از موسسات آموزشی کنکور یعنی موسسه حرف آخر که از دید عده زیادی جزو محبوب ترین منابع آموزشی است را بررسی کنیم و در مورد خصوصیات تدریس این موسسه توضیح دهیم پس تا انتهای این گزارش خبری ما را همراهی کنید.

دوستانی که در نحوه خلاصه نویسی درس ها مشکل دارند توصیه می کنیم مقاله ۶ ترفند فوق العاده برای خلاصه نویسی در کنکور را هم مطالعه کنند.

موسسه حرف آخر قریب به ده سالی است که در حال تولید محتوای آموزشی برای داوطلبان کنکور می باشد و در حال حاضر نیز این محتوا را به همان سبک آموزش کنکور، برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول نیز تولید کرده است پس اگر در هر پایه و مقطع تحصیلی دانش آموزی دارد که مشغول تحصیل می باشد این مقاله می تواند کمک شایانی در انتخاب منبع آموزشی برای شما داشته باشد. این مجموعه فعالیت اصلی خود را با درس ریاضی و تدریس استاد عبدالرضا منتظری آغاز کرد که مدیریت این مجموعه را نیز بر عهده دارد و همچنین سبک جدیدی از آموزش را ارائه داد که امروزه آن را با نام پویا نمایی می شناسیم.

 

پویانمایی در موسسه حرف آخر انقلابی در آموزش

پویا نمایی چیست؟ اصلا چه کاربردی در آموزش دروس می تواند داشته باشد؟ چرا این سبک توسط مراکز معتبر جهانی مورد تقدیر قرار گرفته است؟ پویا نمایی یعنی ترکیب آموزش و تکنولوژی! با کمک این روش و نرم افزار های معروف تولید محتوا دانش آموز دیگر نیازی به تجزیه و تحلیل ندارد زیرا هرچیزی که در ذهن مدرس وجود داشته باشد را می تواند با کمک پویا نمایی یعنی آموزش شهودی دروس مشاهده کند. این سبک آموزشی به شدت در مدت زمان آموزش و همچنین قدرت و سرعت یادگیری داوطلب تاثیر داشته و باعث می شود که دانش آموز در کوتاه ترین زمان ممکن برروی مطالب تسلط پیدا کند. خود پویا نمایی نیز از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت اول که همان آموزش به صورت شهودی می باشد.

با کمک آموزش شهودی تمامی مطالب با کمک انیمیشن و تصویر سازی آموزش داده می شود. یعنی دیگر نیازی نیست تا داوطلب چیزی را تصور کند بلکه عینا خود مطالب را مشاهده خواهد کرد که در ادامه هم یکی از دروس این مجموعه را معرفی خواهیم کرد و هم از آموزش شهودی آن مثال هایی را مطرح خواهیم کرد. دومین بخش آموزش پویا نمایی استفاده از الگو سازی است. الگو ها بر خلاف فرمول کاربرد جامع تری دارند یعنی در حالت کلی به جای اینکه برای هر سوال دانش آموز یک فرمول یاد بگیرد و حجم فرمول هایی که به خاطر سپرده است به سمت بی نهایت میل کند، کل سوالات یک مبحث را می تواند فقط با یک الگو حل کند. به عنوان مثال در درسی مانند فیزیک فرمول ها به حداقل رسیده و کل این درس را در قالب کمتر از 20 الگو می توان یاد گرفت.

آموزش دو ماهه کنکور با پروژه 6040! رویایی که با پویانمایی به واقعیت تبدیل شد

 نکته جذاب در مورد محصولات حرف آخر  کامل بودن منابع این مجموعه است. یعنی دانش آموز دیگر نیازی ندارد در کنار لوح های آموزشی این مجموعه از کتاب درسی، کتاب کمک آموزشی، آزمون، مشاوره و ... برای تکمیل کردن منابع استفاده کند زیرا هر آنچه که برای پاسخگویی به تست های کنکور نیاز دارد در این پکیج آموزش داده شده و کتاب درسی نیز به صورت کامل پوشش داده شده است به نوعی که حتی در درس زیست شناسی خط به خط کتاب درسی توسط اساتید تحلیل خواهد شد، همچنین این موسسه در کنار منابع خود آزمون و مشاوره و برنامه ریزی را نیز در اختیار دانش آموزان قرار خواهد داد و با برنامه ریزی دقیق و با توجه به زمان موجود، داوطلبان می توانند از پروژه چهار ماهه و دو ماهه حرف آخر استفاده کنند. آموزش پویانمایی ثابت کرد که واقعا در دو ماه هم دانش آموز می تواند کل دروس خود را مطالعه کند و مثال بارز آن نیز پروژه 6040 حرف آخر می باشد.

 

در قالب این پروژه آموزشی لوح های آموزشی و کتاب کار هر درس برای داوطلب ارسال خواهد شد و با برنامه دو ماهه حرف آخر داوطلب می تواند برروی صفر تا صد مطالب تسلط پیدا کند و آن ها را مطالعه کند. همچنین بعد از آموزش نوبت به تمرین و تکرار می رسد که در قالب 20 آزمون حرف آخر اتفاق خواهد افتاد و در این مرحله داوطلب 5000 تست شبیه ساز کنکور که توسط برترین اساتید کشور طراحی شده را حل خواهد کرد. همچنین مهمترین ویژگی آزمون های حرف آخر وجود پاسخنماست؛ به این ترتیب که برای هر سوال موجود در هر آزمون مدرس مربوطه به صورت تصویری سوال را تحلیل خواهد کرد و درسنامه مربوط به آن را نیز بررسی می کند و همین باعث می شود که داوطلب با هر آزمون بتواند یک دور دروس خود را مرور کند.

همچنین این مجموعه یک هدیه ویژه نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته است که با نام پکیج 5 روز با حرف آخر ارائه می شود. در این بسته شما می توانید از بیست درصد کل منابع حرف آخر شامل آموزش و آزمون و جزوه بهره مند شوید. در قالب 5 روز برنامه این بسته را اجرا خواهید کرد و در پایان روز پنجم توانایی پاسخگویی به 40 تست قطعی کنکور را کسب خواهید کرد. برای دریافت این بسته می توانید عبارت "5 [image]روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا از طریق شماره تماس های زیر اقدام کنید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

02166576182

02166572148

02166576371

02166566623

لیست قیمت محصولات حرف آخر و جشنواره تخفیفات بی نظیر

موسسه حرف آخر در تمامی بازه های سال برروی محصولات خود تخفیفات بی نظیری را ارائه می دهد که دانش آموزان بتوانند از منابع این مجموعه استفاده کنند. اما نکته ای که در این قسمت بررسی خواهیم کرد درباره لیست قیمت محصولات حرف آخر می باشد که مطمئنا برای همه داوطلبان و خانواده های آن ها اهمیت دارد. طبق آمار سازمان سنجش به طور میانگین هر دانش آموز در سال کنکور خود مبلغی حدود 15 میلیون تومان را صرف خرید منابع آموزشی اعم از کتاب، کلاس، مشاوره، آزمون  و ... خواهد کرد. با بررسی مقیمت محصولات حرف آخر در نگاه اول ممکن است قیمت های آن زیاد احساس شود اما بررسی دقیق تر می تواند به این نتیجه رسید که در قبال آموزش های این موسسه داوطلب برای استفاده از هر جلسه مبلغی کمتر از 15/000 تومان پرداخت کرده است و در عین حال از برترین آموزش های سطح کشور و تدریس بهترین اساتید کنکور استفاده کرده است. هر چند با تخفیفات این مجموعه لیست قیمت محصولات حرف آخر نیز بروز خواهد شد و حتی این مبلغ کم تر هم می شود.

معرفی شیمی حرف آخر

به جرئت در سال های اخیر شیمی را می توان چالش برانگیز ترین درس کنکور در هردو رشته ریاضی و تجربی معرفی کرد. این موضوع را به سادگی نیز می توان اثبات کرد به نحوی که درس شیمی کمترین میانگین درصد را در میان تمامی دروس به خود اختصاص داده است و دارای میانگین درصد 3 در میان کل داوطلبان رشته تجربی می باشد. سوالات این درس هم به شدت مفهومی شده و برای موفقیت در این درس نیاز به سرعت عمل کافی در کنار استفاده از روش های صحیح تست زنی می باشد.  تدریس شیمی حرف آخر نیز بر عهده استاد غلامحسین شیروانی است و اتفاق جالبی را در آموزش این درس رقم زده اند.در قسمت اول کل مباحث شیمی به دو دسته مفاهیم و مسائل شیمی تفکیک شده است و به صورت جداگانه هر مبحث آموزش داده می شود. 

اما اوج خلاقیت مدرس شیمی را در طراحی انیمیشن های آموزشی این درس می توان مشاهده کرد به نحوی که در بخش ساختار اتم داوطلب با کمک انیمیشن ها به داخل اتم سفر کرده و به صورت کامل مطالب را درک خواهد کرد. دومین ویژگی جذاب تدریس استاد شیروانی الگوسازی در بخش مسائل است که صفر تا صد مسائل شیمی کنکور را تنها با کمک 3 الگو آموزش می دهند. مدت زمان تدریس مسائل شیمی در حرف آخر حدود 30 ساعت است که تنها سه ساعت به آموزش اختصاص دارد و 27 ساعت مابقی مربوط به حل و بررسی کل تست های سال های اخیر کنکور و تست های تالیفی است و با استفاده از همان سه الگو حدود 2 هزار تست برای دانش آموز تحلیل و بررسی شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۰۰ ، ۲۱:۴۵
slrsrm srm

عربی کنکور یکی از دوره هایی است که تقریباً بسیاری از دانشجویان از فراگیری آن امتناع می ورزند و رابطه خوبی با این دوره ندارند. اما ماجرا از این قرار است که در سالهای گذشته که عربی کنکور را صفر کرده است هیچ رتبه برتر نمی توان یافت و باید توجه داشته باشید که میانگین درصد کل رتبه های زیر 1000 به زبان عربی حدود 76٪ است ، یعنی در میان رتبه های برتر درس عربی شما باید در این سطح باشد. یکی از روش های افزایش درصد عربی دانستن روش مطالعه عربی کنکور است. اگر به دنبال یادگیری آموزش زبان عربی برای کنکور هستید ، به شما تبریک می گویم زیرا سایت مناسبی را برای نحوه خواندن عربی حرف اخر برای کنکور انتخاب کرده اید.

 

من یک کارشناس آموزشی و مشاور آموزشی انگیزشی شایسته هستم و امروز شما را به خواندن مقاله نحوه مطالعه عربی برای کنکور در وب سایت حرف آخر دعوت می کنم. امروز من کاملترین اطلاعات را برای دستیابی به درصد بالایی در کنکور عربی و همچنین تکنیکهای مطالعه عربی کنکور ، تکنیک های نوشتن کتابچه و تکنیک های تجزیه و تحلیل آزمون ، کاملا رایگان و سرانجام کوتاهترین ها را به شما آموزش می دهم. روش یادگیری عربی در کمتر از 25 ساعت به شما فرصت می دهم ، بنابراین تا پایان با من باشید و از سوال خود در مورد کنکور عربی در اینجا بخواهید تا شما عزیزان را راهنمایی کند.

 

آشنایی با کنکور عربی

در هر حرفه و زمینه ای ، اولین قدم برای موفقیت ، تسلط کامل بر پارامترهای آن است. بنابراین اولین قدم برای افزایش درصد عربی در کنکور و یادگیری بهترین روش برای مطالعه عربی در کنکور ، دانستن کامل این درس است. درس عربی کنکور ضریب دو دارد اما به هیچ وجه گول ضریب کم آن را نخورید زیرا اهمیت آن بسیار زیاد است و دلیل اهمیت عربی در کنکور عملکرد ضعیف داوطلبان است. در پاسخ به سوال این دوره. و اهمیت آن را بسیار افزایش داده است. بودجه عربی کنکور 25 تست است و در دفترچه عمومی کنکور در رده دوم قرار دارد. توالی سوال شما از سوال 26 شروع می شود و تا سوال 50 ادامه دارد.

 

زمان پاسخ به سوال عربی شما در کل 20 دقیقه است و برای هر سوال شما 48 ثانیه وقت دارید تا فرم سوال را بخوانید و گزینه ها را رد کنید و همچنین به جواب صحیح برسید. سوال کنکور عربی شما نیز به بخشهایی تقسیم می شود. ترجمه ، قوانین و درک اینکه درک عربی کنکور به سه قسمت تقسیم می شود: متن سوال ، تجزیه و تحلیل شکل و فرم. سبک رایج سوال عربی درست و غلط است ، به این معنی که شما باید گزینه درست یا گزینه اشتباه را پیدا کنید. در اینجا باید بدانید که یافتن خطا در سوال بسیار آسان تر است زیرا در این نوع سوال شما باید یک گزینه اشتباه را پیدا کنید ، اما در سوال وقتی گزینه صحیح را درخواست کردید باید 3 گزینه اشتباه را پیدا کنید تا پاسخ صحیح با رد گزینه. اگر موضوع را نمی فهمید ، حق با شماست ، زیرا توضیح این موضوع در متن کمی دشوار و پیچیده است

در ادامه می توانید مهمترین مباحث عربی کنکور را هم مطالعه کنید.

 

اولین نکته بهترین راه برای یادگیری زبان عربی قبل از کنکور ، دانستن ترتیب مطالعه است. یعنی الان شما دانشجویی هستید که برای کنکور می خواهید عربی بخوانید! سوال از خود بپرسید چه موضوعی را ابتدا می خوانید؟ اگر به ترتیب مقدماتی بروید ، یعنی یادگیری زبان عربی برای کنکور را از دهم شروع کنید ، این اشتباه است زیرا شما باید مباحث را جدا کنید. دانستن زبان عربی در کنکور همان جایی است که راه حل آن نهفته است. همانطور که اشاره کردیم ، زبان عربی دارای سه مضمون است: درک ترجمه و قوانین.

 

درک و ترجمه به موضوع قوانین کنکور عربی بستگی دارد ، بنابراین در اینجا به یک نکته مهم می پردازم. اولین مبحثی که در بحث اعراب بررسی می شود ، مبحث قوانین است و از سال دهم مطالعه در مورد قوانین عربی کنکور. وقتی قوانین تمام شد ، به سراغ ترجمه بروید. اما در اینجا ، پس از انجام ترجمه ، باید بدانید که این کتاب کمک می کند 40٪ از آزمونهای ترجمه را پاسخ دهید. بنابراین ، برای تسلط کامل بر مهارت ها ، پس از اتمام مبحث ترجمه عربی ، هر شب در آزمون ورودی بین 5 تا 10 آزمون از آزمون های ترجمه سراسری سال های گذشته شرکت کنید. بعد از پر کردن مباحث و قوانین ترجمه ، نوبت به جمع بندی و مرور می رسد ، اما نیازی به خواندن مجدد جزوه نیست.

 

مبحث درک در اینجا به شما کمک زیادی می کند. زیرا هنگام بحث در مورد درک ، شما باید هم از ترجمه و هم از قوانین استفاده کنید ، و این اینجاست ، شما تصمیم گرفته اید که یک سالگی درک متقابل داشته باشید ، به طور کامل بر مبحث درک مسلط خواهید شد ، و مطالب قبلی برای شما تجدید نظر می شود ، و در اینجا شروع می کنید یک مسیر اصولی را یاد بگیرید و بهتر است قبل از کنکور عربی یاد بگیرید.

در ادامه می توانید بودجه بندی عربی کنکور را هم مطالعه کنید.

 

نحوه نوشتن کتابچه به زبان عربی برای کنکور

اگر جزوه نمی نویسید ، از کنکور کاملاً صرف نظر کنید. بارها دیده ام که چقدر افراد از تنبلی از نوشتن بروشور خودداری می کنند یا بروشور دیگران را نمی گیرند. اما این یک اشتباه جبران ناپذیر است. اول از همه ، هرگز از جزوه شخص دیگری استفاده نکنید ، زیرا این کتابچه متناسب با سطح شخص مقابل است و ممکن است برای شما مناسب نباشد. نکته دوم در مورد نوشتن بروشور ، که یکی از بهترین راه ها برای یادگیری زبان عربی در کنکور برای دستیابی به درصد بالایی است ، این است که باید بدانید که قرار نیست فقط یک دوره از درس های عربی را بخوانید و البته بعد از آن شما در حال تحصیل ذهنی برای ماه آینده هستید. ناپدید می شود ، بنابراین شما باید فهرست کنید. پیش نمایش اکنون چه کاری انجام می دهد؟ از بروشورهایی که الان نوشتید.

 

اکنون می توانید سوال را انتخاب کنید ، پس چرا باید بروشور نوشت؟ من خودم در حال مرور کتاب درسی هستم. خوب دوست خوبم ، در پاسخ به این سوال ، شما باید بدانید که می توانید حدود 6 صفحه از یک کتاب درسی را در یک صفحه خلاصه کنید و اگر جزوه نویس حرفه ای مثل من هستید ، من توانستم تمام زبان های عربی را در یک خلاصه کنم ورق 10 برگ برای کنکور. شما هم می توانید در نتیجه من توانستم هر قسمت را به صورت عربی کامل و در مدت زمان 15 دقیقه تماشا کنم.

 

برای نوشتن بروشور ، سعی کنید از رمزگذاری استفاده کنید و مقدار اضافی آن را حذف کنید. من همیشه از تکنیک برای آموزش نوشتن بروشور استفاده می کنم. "من شایان مامندی هستم ، مشاور و کارشناس دانشگاهی ، و رتبه 958 را در کنکور سراسری کسب کردم ،" نتیجه این پیشنهاد است. “شایان مامندی ، مشاور در کنکور ، مقام 958 را کسب کرد. آنچه دانش آموزان می نویسند از خود کتاب درسی حجیم تر است. مهمترین مباحث عربی کنکور را می توانید در این وب سایت بخوانید و از نکات مثبت آن استفاده کنید.

در ادامه می توانید پکیج های عربی حرف آخر را فقط برای مدت محدودی با تخفیف ویژه سفارش بدید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۴۵
slrsrm srm

بسیاری از داوطلبان کنکور علاقه مند به پذیرش و ادامه تحصیل در رشته مامایی هستند. این بسیار مهم است که این داوطلبان بدانند چه مدرکی برای کسب نیاز دارند ، چند درصد از دوره هایی را که باید کسب کنند و از همه مهمتر چه نمره هایی را می توانند در کدام دانشگاه کسب کنند. بهترین پاسخ برای سوال شما بررسی آخرین دامنه پذیرش مامایی است.

 

در این مقاله ، من ، شیدا کبیر عبادی ، مشاور آموزشی ، درباره هر آنچه در مورد دامنه ، سطح و میزان قبولی مامایی باید بدانید ، بحث خواهم کرد. بنابراین اگر شما هم علاقه مند به ادامه تحصیل در مامایی هستید ، پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با من باشید. اما برای مطالعه درصد قبولی و دامنه سایر علوم تجربی بالاتر ، توصیه می کنم زمانی را برای رتبه و درصد لازم برای قبولی مامایی در کنکور اختصاص دهید.

 

معرفی مختصری در زمینه مامایی

مامایی زیرمجموعه ای از علوم پزشکی است که عملکردهای بسیار گسترده ای دارد که شامل مشاوره ، آموزش ، مراقبت ، پشتیبانی ، درمان و تحقیق است. البته همه این نقش ها در رابطه با مادر و کودک معنا پیدا می کنند.

 

در حقیقت ، ماماها قبل ، بعد و بعد از ازدواج ، آموزش در زمینه تنظیم خانواده ، مراقبت های دوران بارداری ، زایمان طبیعی و مراقبت های بهداشتی مادر و کودک و آموزش بهداشت دختران در دوران بلوغ و بعد از آن مشاوره ارائه می دهند. لازم به ذکر است که رشته مامایی قبل از بارداری شروع می شود و تا بعد از زایمان و 6 سالگی ادامه دارد.

 

ولی این آخر ماجرا نیست! برای اطلاعات دقیق و کامل در مورد ماهیت ماما ، قبل از تصمیم گیری ، پیشنهاد می کنم به مقاله مقدمه ماما مراجعه کنید. زیرا فقط در 8 دقیقه می توانید با چشم انداز وسیعی از آینده خود تصمیم بگیرید.

 

رشته مامایی کدام زیر گروه علوم تجربی است؟

طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، رشته علوم تجربی دارای پنج زیر گروه است که ضریب دروس عمومی در هر زیر گروه یکسان است و تنها تفاوت بین هر زیر گروه در ضرایب دروس اختصاصی آنها است. به همین دلیل داوطلبان پس از اعلام نتایج کنکور در کارنامه خود با نمرات و رتبه های مختلفی روبرو می شوند. اما در زمینه مامایی باید گفت که این رشته مانند سایر رشته های خود مانند پزشکی ، دندانپزشکی و ... در زیر گروه 1 علوم تجربی قرار دارد.

 

ضریب دوره مامایی

در جزوه انتخاب رشته سازمان سنجش برای هر یک از دروس رشته تجربی ضریب مشخصی در نظر گرفته شده است. همانطور که در بالا ذکر شد ، ضرایب دروس در دفترچه کنکور عمومی برای همه گروه های آزمایشی و زیر گروه های آنها یکسان است.

 

اما از نظر ضریب دروس خاص ، باید توجه داشته باشیم که موضوع ما در کدام زیرشاخه رشته امتحانی قرار می گیرد. همانطور که می دانید مامایی زیر مجموعه یک رشته علمی تجربی است.

 

ظرفیت دانشگاههایی که مامایی را می پذیرند

رشته مامایی یکی از زیرشاخه های علوم پزشکی است. این رشته پذیرش دانشجو در دانشگاههای روزانه ، پردیس های خودمختار ، ظرفیت مازاد و دانشگاه آزاد اسلامی دارد. البته باید توجه داشت که رشته مامایی فقط در بین بانوان پذیرفته می شود و هر ساله ظرفیت کمتری نسبت به تعداد متقاضیان دارد که این امر رقابت داوطلبان را با مشکل روبرو کرده است.

در ادامه می توانید مقاله مهمترین فصل های زیست برای کنکور را هم مطالعه کنید.

 

میانگین درصدهای کسب شده در دروس عمومی:

از نظر بررسی میزان قبولی ماماها ، این اولین دوره ادبیات در کنکور است. اولین نکته مهم در مورد دوره های ادبیات این است که بیشترین درصد 54 و کمترین درصد 18 درصد است. با این حال ، میانگین درصد کسب شده در سطح پذیرش ماما بین 30 تا 40 درصد است.

فرایند دوم برای آزمایش میزان قبولی مامایی ، روند دین و زندگی است. نکته مهم در مورد دین و تاریخ زندگی این است که بیشترین درصد 100 و کمترین درصد 45٪ است. اما جالبتر اینکه ، این دوره با میانگین 50٪ تا 60٪ بیشترین میانگین درصد را در بین 8 دوره علوم تجربی دارد.

سومین موضوعی که ما در مطالعه میزان قبولی خود مطالعه کردیم ، دروس عربی بود. با توجه به این نکته که زبان عربی همیشه درسی دشوار و غیرقابل تحمل برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است ، اما در این موضوع به ظاهر دشوار ، عملکرد دانشجویان مطلوب است. بنابراین بیشترین درصد 73 و کمترین درصد 29٪ است. علاوه بر این ، میانگین درصد افراد مورد بررسی بین 50 تا 56 درصد است.

با این حال ، آخرین درس در بخش عمومی کتاب کنکور ، یک دوره انگلیسی است. متأسفانه ، در دوره انگلیسی ، عملکرد داوطلبان ضعیف است. بنابراین بیشترین درصد به دست آمده 76 و کمترین آن 19٪ و میانگین کل درصد های به دست آمده بین 40٪ تا 50٪ است.

در ادامه می توانید مقاله برنامه دو ماهه کنکور حرف اخر را هم مطالعه کنید.

 

درصد متوسط ​​به دست آمده در دوره های حرفه ای:

اولین درس در بخش دوره های ویژه ، درس زمین شناسی فشرده است. همانطور که می دانید اکثر داوطلبان علوم تجربی زمین شناسی نمی خوانند. بنابراین ، هنگام بررسی کارنامه دانشجویان پذیرفته شده ، بیشترین درصد به دست آمده 20 ، کمترین آن 0 و میانگین کل درصد 5 است. با این حال ، یک نکته که نباید فراموش کنید این است که زمین شناسی برای گروه سوم علوم تجربی بسیار مهم است.

با این حال ، ما به پادشاه دوره های پادشاه زیست شناسی آمده ایم و نسبت این دوره بسیار مهم و حیاتی است. همانطور که می دانید اکثر دانشجویان به دلیل علاقه به زیست شناسی وارد رشته تجربی می شوند و در بیشتر موارد شاهد درصد بالایی از داوطلبان هستیم. اما هنگام بررسی درصدهای این دوره ، بیشترین درصد 66 و کمترین درصد 34 است. علاوه بر این ، مقدار متوسط ​​درصد کل به دست آمده بین 30 تا 40 درصد است. این بدان معنی است که هیچ کاندیدایی سطح بیولوژیکی زیر 30٪ ندارد.

اما تحقیق بعدی در مورد کلاسهای فیزیک به چالش کشیدن است. در کنکور 99 ، داوطلبان رشته مامایی کمترین درصد دروس فیزیک را کسب کردند. بنابراین بیشترین درصد به دست آمده 55 و کمترین درصد 8 است. میانگین درصد کسب شده توسط داوطلبان بین 10٪ تا 20٪ است که کمترین درصد است.

با این حال ، طبق نظر بیشتر داوطلبان آزمون برای کنکور 99 ، آخرین درس سخت ترین درس در درس شیمی غول پیکر است. پس از آزمون ، بسیاری از داوطلبان کنکور 99 شکایت و نارضایتی زیادی از نحوه طراحی سوال داشتند. با این حال ، درصدی که داوطلبان کسب کرده اند نسبت به دوره های فیزیک با بیشترین درصد 56 و کمترین آن 11٪ قابل قبول است. علاوه بر این ، میانگین کل درصد های به دست آمده توسط داوطلبان بین 20 تا 40 درصد است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۰۰ ، ۲۱:۵۰
slrsrm srm

با توجه به محبوبیت رشته پرستاری ، در این مقاله به طور کامل به معرفی کامل رشته پرستاری و تمام جوانب آن می پردازیم. در میان رشته های تجربی ، پرستاری بعد از رشته های پزشکی و دندانپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی ، همراه با رشته هایی مانند فیزیوتراپی یکی از محبوب ترین رشته های دانشگاهی است.

در سال های اخیر این رشته متقاضیان زیادی در بین داوطلبان کنکور سراسری تجربی داشته است. بعلاوه در بین فارغ التحصیلان سایر رشته های دانشگاهی طرفداران زیادی دارد و هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان با هدف قبولی در رشته پرستاری در کنکور سراسری شرکت می کنند.

این روزها رشته پرستاری از نظر شغلی و موقعیت اجتماعی خوب افراد زیادی را به خود جلب می کند. از آنجا که تحصیل در هر زمینه نیاز به دانش در این زمینه دارد ، اگر به این رشته علاقه مند هستید ، این مقاله را به طور کامل بخوانید و پاسخ تمام سوال خود را پیدا کنید.

 

من ، شایان مامندی ، در حرف آخر امروز همه آنچه را که باید درباره پرستاری بدانید به شما ارائه می دهم. کافی است 10 دقیقه با من باشید تا از کلیه مسائل مربوط به پرستاری مانند مدت تحصیل در این رشته ، بازار کار و درآمد شغل پرستاری ، پرستاری بدون کنکور و ... مطلع شوید.

 

پرستاری چند ترم است؟

تعداد ترم های پرستاری

داوطلبانی که به دنبال پذیرش در رشته پرستاری هستند باید برای شروع این مسیر همه جوانب را در نظر بگیرند. برخی از نمونه های متداول سوال در این زمینه:

 پرستاری چند ترم است؟

دوره پرستاری چند سال طول می کشد؟

کل واحدهای دوره های پرستاری کدامند؟

پرستاری یکی از رشته های کارشناسی و زیر مجموعه یک رشته تجربی است. اتمام دوره کارشناسی پرستاری 4 سال طول می کشد و شامل 8 ترم است. دوره کارشناسی پرستاری 134 واحد دارد و شامل واحدهای عملی و نظری است.

واحدهای عملی در مراکز درمانی تحت عنوان "کارآموزی" از ترم دوم شروع می شود. از ترم دوم تا ششم به همراه واحدهای نظری و عملی ، واحدهای کارآموزی نیز گذرانده می شوند. در مجموع 110 واحد در این مدت هزینه خواهد شد.

از این تعداد 12 واحد عملی (کارآموزی) و 98 واحد نظری و عملی است. در دو ترم آخر ترم هفت و هشت فقط واحدهای عملی تدریس می شود. واحدهای عملی نهایی تحت عنوان "کارآموزی در این رشته" شامل 21 واحد است.

دوستانی که به رشته پزشکی علاقه دراند می تونند در ادامه مقاله معرفی رشته پزشکی به صورت کامل همراه با بررسی بازار کار را مطالعه کنند.

 

دوره های پرستاری در دانشگاه های ایران

در این قسمت از معرفی کامل رشته پرستاری ، با دوره های این رشته آشنا می شویم. دوره های این رشته به چند بخش تقسیم می شود: دوره های عمومی ، دوره های پایه ، دوره های اصلی ، دوره های خاص ، دوره های کارآموزی و کارآموزی در این زمینه.

دوره های کارشناسی عمومی پرستاری ، که در اکثر رشته ها مشترک است ، شامل 26 دوره از جمله "اندیشه اسلامی" ، "انقلاب اسلامی" و .. همچنین 16 دوره پایه پرستاری شامل "فیزیولوژی" و "آناتومی" وجود دارد.

 

 

دروش رشته پرستاری

مانند سایر رشته ها ، پرستاری واحدهایی دارد که از دوره های اصلی این رشته محسوب می شود. دوره های اصلی پرستاری 12 واحد است و شامل "تغذیه" ، "تغذیه درمانی" و "داروشناسی" است.

دوره های ویژه پرستاری نیز از 46 واحد تشکیل شده است. از جمله دوره های خاص در رشته پرستاری می توان به "اصول و مهارت های پرستاری" ، "داخلی" و "جراحی" اشاره کرد. در آخر ، دانشجویان این رشته باید دوره کارآموزی و کارآموزی را در این رشته بگذرانند.

کارآموزی پرستاری 12 اعتبار و کارآموزی در این زمینه 24 اعتبار است. این 24 واحد بین دو ترم آخر تقسیم شده است. پیش نیاز واحدهای کارآموزی گذراندن دوره های ویژه است. با این حساب کل واحدهای پرستاری 134 واحد است.

در پایان ترم ششم پرستاری ، دانشجویان باید آزمون صلاحیت بالینی را انجام دهند. اگر آنها در آزمون قبول شوند و حداقل نمره 14 را کسب کنند ، وارد سال چهارم (ترم هفت و هشت) می شوند (که شامل گذراندن واحدهای کارآموزی در این رشته است).

همچنین به خاطر داشته باشید که دوره های کارآموزی و کارآموزی در مراکز درمانی و بیمارستان ها برگزار می شود.

در ادامه می توانید مقاله معرفی کامل رشته فیزیوتراپی را هم مطالعه کنید.

 

معرفی کامل بازار کار پرستاری و پرستاری در ایران

این مقدمه ای کامل در زمینه پرستاری در مورد آینده کار و قسمت اصلی این مباحث است. البته وقتی تصمیم به تحصیل در یک رشته داریم بازار کار آن را نیز بررسی می کنیم. بازار کار پرستاری از جایگاه خوبی در میان سایر دوره های کارشناسی برخوردار است.

پس از فارغ التحصیلی در این رشته ، می توانید در مراکز درمانی از جمله بیمارستان ها ، کلینیک ها ، خانه های سالمندان ، مراکز نگهداری از کودکان و ... کار کنید. حتی می توانید به عنوان یک پرستار خصوصی در خانه کار کنید و درآمد کسب کنید.

 

بازار کار پرستاری

مراکز درمانی غیر دولتی مانند بیمارستان ها و کلینیک های خصوصی نیز فرصت های شغلی خوبی برای فارغ التحصیلان پرستاری است. دانشجویان و داوطلبان عزیز به خاطر داشته باشید که هیچ رشته ای بدون مشکل نیست و بدون تلاش و تحمل سختی ها نمی توانید به موفقیت برسید.

بنابراین ، هنگام انتخاب پرستاری به عنوان شغل آینده خود ، تمام جنبه های این شغل را به خاطر بسپارید. مهمترین مواردی که باید هنگام انتخاب موارد خود جستجو کنید:

درآمد رشته پرستاری

طرح نیروی انسانی بعد از اتمام تحصیل

در ادامه معرفی کامل رشته پرستاری به بررسی این مشکل ها نیز می پردازیم.

 

سوابق پذیرش پرستاری

داوطلبان گرامی می توانند در این قسمت از معرفی کامل رشته پرستاری ، با بررسی سوابق قبولی در این رشته ، از اهمیت دوره ها و درصد مورد نظر برای رشته پرستاری مطلع شوند. برای این منظور می توانید نمونه سوابق قبولی رشته پرستاری را در زیر مشاهده کنید.

 

معرفی کامل رشته پرستاری و سوابق قبولی در پرستاری

تصویر بالا دو رونوشت قبولی در رشته پرستاری از منطقه یک را نشان می دهد. کارنامه اول مربوط به داوطلب پذیرفته شده پرستاری در دانشگاه اصفهان و کارنامه دوم مربوط به قبولی در دانشگاه علوم پزشکی البرز است.

درصد هر دو داوطلب در یک محدوده است اما داوطلب پذیرفته شده پرستاری در دانشگاه اصفهان به دلیل عملکرد بهتر در عربی و فیزیک توانسته رتبه بهتری را کسب کند.

 

سوابق پرستاری

این تصویر همچنین دو پرونده قبولی پرستاری در منطقه دو را نشان می دهد. رکورد اول مربوط به پرستاری در دانشگاه تهران و دومی مربوط به پذیرش پرستاری در دانشگاه ایران است. اختلاف شدیدی در رتبه این دو رکورد وجود دارد. با مقایسه دو متن ، تأثیر دوره زمین شناسی آشکار می شود.

گرچه دوره پرستاری زیرمجموعه ای از زیر گروه های یک رشته تجربی است و تأثیر زمین شناسی در این زیر گروه صفر است ، اما در منطقه رتبه این داوطلب تأثیر بسزایی داشته است.

سرانجام با بررسی رتبه هر دو داوطلب در زیر گروه یک به این نکته خواهیم رسید که رتبه زیر گروه هر دو داوطلب بسیار به یکدیگر نزدیک است. در ادامه معرفی کامل رشته پرستاری ، متن این رشته را از منطقه 3 بررسی خواهیم کرد.

 

درصدی که برای پذیرش در پرستاری لازم است

سرانجام ، می توانید دو رونوشت قبولی در پرستاری منطقه 3 مربوط به پرستاری در دانشگاه گرگان و دانشگاه علوم پزشکی تبریز را مشاهده کنید. هر دو رکورد مربوط به منطقه سه است ، اما در رتبه بندی دو کاندیدا تفاوت معناداری وجود دارد.

با بررسی درصد هر دو داوطلب در پذیرش پرستاری در منطقه 3 ، به تأثیر زبان عربی و زبان و زندگی پی خواهیم برد ، که درصد داوطلب دوم را تقریباً به یک سوم کاهش داده است.

 

دوستان خوبم ، من شایان مامندی ، یکی از مشاوران ارشد موسسه حرف آخر هستم. در این مقاله سعی کردم مقدمه کاملی در زمینه پرستاری ارائه دهم و تمام مواردی را که باید در مورد قبولی در رشته پرستاری بدانید را در اختیارتان قرار دهم.

امیدوارم جواب سوال خود را گرفته باشید. اگر در مورد این بحث نظر یا سوال دارید ، می توانید برای ما نظر و نظر بگذارید تا به سوال خود پاسخ دهیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۰۰ ، ۱۰:۲۳
slrsrm srm

متأسفانه زبان عربی یکی از دوره هایی است که داوطلبان نمی توانند با آن ارتباط خوبی برقرار کنند یا از آن متنفر باشند. یکی از داوطلبان من درباره زبان عربی اظهار نظر کرد که آیا کنار آمدن با این درس امکان پذیر است؟! آیا می دانید چرا او چنین گفته است؟ زیرا او سعی نکرد به سوالات خود پاسخ دهد یا مطالب را درک کند و فکر می کرد این کار غیرممکن است. کافی است یک بار با دقت به تمرینات و تست های مربوطه نگاه کنید و به دقت یاد بگیرید که این درس نقطه عطف وی خواهد بود. یکی از مباحث به ظاهر دشوار داوطلبان ، آزمون های ترجمه عربی است.

 

دوستان ، شما باید برخی تعاریف را برای خود تغییر دهید! مثلا سخت !! ما در دنیا کار سختی نداریم و تنها چیزی که آن را سخت می کند ذهن شما و طرز فکر شماست !! هر آنچه در دنیا می بینید نگرانی خاصی دارد که اگر از عهده آن برآیید ، به راحتی می توانید در آن کار یا درس موفق شوید یا .. تست های ترجمه عربی یکی هستند ، کافی است بیشتر روی آنها کار کنید ، بیشتر آزمایش کنید ، بیشتر مرور کنید. در ادامه 4 راه برای بهبود پاسخ گویی به تست های ترجمه عربی در کنکور را باهم بررسی می کنیم.

 

مبحث ترجمه عربی

در کنکور ، همیشه بحث ترجمه و تفسیر جمع می شود و آنها مجموعه ای تشکیل می دهند که از 8 سوال تشکیل شده است که 32٪ از کنکور این قسمت است که البته مربوط به زبان عربی نظام قدیم است و در سیستم عربی سیستم جدید به بحث ترجمه 10 سوال اختصاص یافته است که در هر دو مورد تعداد زیادی است. بنابراین ، باید کاملاً تسلط یابد تا در کل زبان عربی به نتیجه خوبی برسد.

در ادامه می توانید بودجه بندی عربی کنکور را هم مطالعه کنید.

مبحث ترجمه عربی

قبل از ادامه مقاله ، یک هدیه ویژه برای شما داوطلبان عزیز دارم ، محاسبات حرف آخر ، در این بسته شما می توانید در کمتر از 20 ثانیه به تمام محاسبات سخت و وقت گیر پاسخ دهید و در وقت صرفه جویی کنید تا سوالات را سخت پاسخ دهید قیمت این بسته 20 هزار تومان است. اگر می خواهید این بسته را تهیه کنید ، فرم زیر را پر کنید:

 

آزمونهای ترجمه عربی

بسیاری از دانش آموزان با آزمون های این بخش مشکل دارند ، که کاملاً واضح است که به دلیل بی احتیاطی در برخی علائم ، اشتباه می کنند و درصد سوال را از دست می دهند ، در حالی که اگر کمی صبر و تمرکز کنند ، به راحتی می توانند نمره. آنها این سال را پیدا می کنند. اگر شما عزیزان می دانستید که این درس و این تعداد زیاد تست می تواند رتبه شما را جابجا کند ، سعی می کنید همه ترجمه ها را کلمه به کلمه بررسی کنید. اما متاسفانه هیچ کس آن را جدی نمی گیرد. شما می پرسید چگونه؟

 

آزمونهای ترجمه عربی

آمار جالبی از درصد عربی بدست آمده از کاندیداهای معدن

دوستان فکر می کنید چند درصد افراد در کنکور به عربی بیش از 30 درصد رسیده اند؟ آیا می گویید اگر از هر بخش آزمایشی بگیریم ، به راحتی می توانیم به 8 سوال و حتی بیش از 30٪ پاسخ دهیم؟ اما متاسفانه این فقط یک ادعا نیست !! فقط 26٪ داوطلبان کنکور 98 توانستند به درصدی بالای 30 برسند اما درصد افرادی که زیر 10٪ بودند 35٪ بود !!! یعنی این افراد یا جواب درست 2 یا 3 تست داده اند یا سفید تحویل داده اند و از همه بدتر گفتند نه !!

 

چگونه می توان عربی ، به ویژه ترجمه را به درستی مطالعه کرد

اگر توجه کنید ، من کلمه ترجمه را در بالا تأکید کردم و دلیل آن این است که تعداد بیشتری دارد ، بنابراین باید خود را در آن تقویت کنید ، در این صورت نمره حدود یک سوم آزمون ورودی سوالات عربی را کسب کرده اید. برای تسلط بر ترجمه سوالات ، باید به تمام کلمات ، افعال و علائم توجه زیادی داشته باشید. و خلاصه ای کوتاه با یک مثال در کتابچه خود داشته باشید.

در ادامه می توانید مقاله مهمترین مباحث عربی کنکور را مطالعه کنید.

در این حالت ، هر بار که مرور می کنید ، دیگر جایی باقی نمی ماند و با بررسی های متعدد ، آنقدر بر این نکات مسلط شده اید که دیگر جایی برای هرگونه بی احتیاطی در پاسخ دادن به سال باقی نمی ماند ، زیرا شما جزئی شده اید و می دانید کجا و چه زمانی باید به دنبال افعال یا نشانه ها بگردید. همچنین بهتر است قسمت ترجمه به اندازه کافی کلمات را بخاطر بسپارد تا در این قسمت موفقیت بیشتری کسب کند.

 

مطالعه صحیح عربی

برای تسلط بر زبان عربی باید مثال های زیادی را ببینید و تست های زیادی بزنید ، زیرا امتیازات هر آزمون با بررسی پاسخ های آنها ، بهتر با این درس آشنا می شوید و در پایان ، نتیجه بهتری خواهید گرفت. اما اگر در انجام این کار موفق نبودید و اوضاع بهبود نیافت ، باید منبع قوی تری برای مطالعه زبان عربی داشته باشید تا بتوانید بهتر آن را آموزش دهید. اما کدام منبع می تواند برای افراد ضعیف به زبان عربی مناسب باشد؟

 

عربی حرف آخر ، بهترین منبع عربی برای کنکور

موسسه حرف آخر این امکان را برای داوطلبان کنکوری Minecraft فراهم کرده است تا با صرف کمترین زمان یادگیری زبان عربی و صرفه جویی در وقت برای بررسی و تمرین و تکرار بیشتر به زبان عربی ، موفقیت و پیشرفت چشمگیری کسب کنند. واعظ معلم عربی حرف آخر با استفاده از روش های منحصر به فرد خود مانند انیمیشن و تصویرگری و نقشه راه ، کل سه پایه عربی را در کمتر از 22 ساعت به شما می آموزد و فقط روزانه کمتر از یک ساعت وقت می گذرانید. ماهی یک بار برای همیشه عربی یاد می گیرید.

در ادامه می توانید محصولات عربی حرف آخر را با تخفیف ویژه در سایت مرکزی حرف آخر مشاهده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ فروردين ۰۰ ، ۱۳:۲۴
slrsrm srm