حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

متأسفانه زبان عربی یکی از دوره هایی است که داوطلبان نمی توانند با آن ارتباط خوبی برقرار کنند یا از آن متنفر باشند. یکی از داوطلبان من درباره زبان عربی اظهار نظر کرد که آیا کنار آمدن با این درس امکان پذیر است؟! آیا می دانید چرا او چنین گفته است؟ زیرا او سعی نکرد به سوالات خود پاسخ دهد یا مطالب را درک کند و فکر می کرد این کار غیرممکن است. کافی است یک بار با دقت به تمرینات و تست های مربوطه نگاه کنید و به دقت یاد بگیرید که این درس نقطه عطف وی خواهد بود. یکی از مباحث به ظاهر دشوار داوطلبان ، آزمون های ترجمه عربی است.

 

دوستان ، شما باید برخی تعاریف را برای خود تغییر دهید! مثلا سخت !! ما در دنیا کار سختی نداریم و تنها چیزی که آن را سخت می کند ذهن شما و طرز فکر شماست !! هر آنچه در دنیا می بینید نگرانی خاصی دارد که اگر از عهده آن برآیید ، به راحتی می توانید در آن کار یا درس موفق شوید یا .. تست های ترجمه عربی یکی هستند ، کافی است بیشتر روی آنها کار کنید ، بیشتر آزمایش کنید ، بیشتر مرور کنید. در ادامه 4 راه برای بهبود پاسخ گویی به تست های ترجمه عربی در کنکور را باهم بررسی می کنیم.

 

مبحث ترجمه عربی

در کنکور ، همیشه بحث ترجمه و تفسیر جمع می شود و آنها مجموعه ای تشکیل می دهند که از 8 سوال تشکیل شده است که 32٪ از کنکور این قسمت است که البته مربوط به زبان عربی نظام قدیم است و در سیستم عربی سیستم جدید به بحث ترجمه 10 سوال اختصاص یافته است که در هر دو مورد تعداد زیادی است. بنابراین ، باید کاملاً تسلط یابد تا در کل زبان عربی به نتیجه خوبی برسد.

در ادامه می توانید بودجه بندی عربی کنکور را هم مطالعه کنید.

مبحث ترجمه عربی

قبل از ادامه مقاله ، یک هدیه ویژه برای شما داوطلبان عزیز دارم ، محاسبات حرف آخر ، در این بسته شما می توانید در کمتر از 20 ثانیه به تمام محاسبات سخت و وقت گیر پاسخ دهید و در وقت صرفه جویی کنید تا سوالات را سخت پاسخ دهید قیمت این بسته 20 هزار تومان است. اگر می خواهید این بسته را تهیه کنید ، فرم زیر را پر کنید:

 

آزمونهای ترجمه عربی

بسیاری از دانش آموزان با آزمون های این بخش مشکل دارند ، که کاملاً واضح است که به دلیل بی احتیاطی در برخی علائم ، اشتباه می کنند و درصد سوال را از دست می دهند ، در حالی که اگر کمی صبر و تمرکز کنند ، به راحتی می توانند نمره. آنها این سال را پیدا می کنند. اگر شما عزیزان می دانستید که این درس و این تعداد زیاد تست می تواند رتبه شما را جابجا کند ، سعی می کنید همه ترجمه ها را کلمه به کلمه بررسی کنید. اما متاسفانه هیچ کس آن را جدی نمی گیرد. شما می پرسید چگونه؟

 

آزمونهای ترجمه عربی

آمار جالبی از درصد عربی بدست آمده از کاندیداهای معدن

دوستان فکر می کنید چند درصد افراد در کنکور به عربی بیش از 30 درصد رسیده اند؟ آیا می گویید اگر از هر بخش آزمایشی بگیریم ، به راحتی می توانیم به 8 سوال و حتی بیش از 30٪ پاسخ دهیم؟ اما متاسفانه این فقط یک ادعا نیست !! فقط 26٪ داوطلبان کنکور 98 توانستند به درصدی بالای 30 برسند اما درصد افرادی که زیر 10٪ بودند 35٪ بود !!! یعنی این افراد یا جواب درست 2 یا 3 تست داده اند یا سفید تحویل داده اند و از همه بدتر گفتند نه !!

 

چگونه می توان عربی ، به ویژه ترجمه را به درستی مطالعه کرد

اگر توجه کنید ، من کلمه ترجمه را در بالا تأکید کردم و دلیل آن این است که تعداد بیشتری دارد ، بنابراین باید خود را در آن تقویت کنید ، در این صورت نمره حدود یک سوم آزمون ورودی سوالات عربی را کسب کرده اید. برای تسلط بر ترجمه سوالات ، باید به تمام کلمات ، افعال و علائم توجه زیادی داشته باشید. و خلاصه ای کوتاه با یک مثال در کتابچه خود داشته باشید.

در ادامه می توانید مقاله مهمترین مباحث عربی کنکور را مطالعه کنید.

در این حالت ، هر بار که مرور می کنید ، دیگر جایی باقی نمی ماند و با بررسی های متعدد ، آنقدر بر این نکات مسلط شده اید که دیگر جایی برای هرگونه بی احتیاطی در پاسخ دادن به سال باقی نمی ماند ، زیرا شما جزئی شده اید و می دانید کجا و چه زمانی باید به دنبال افعال یا نشانه ها بگردید. همچنین بهتر است قسمت ترجمه به اندازه کافی کلمات را بخاطر بسپارد تا در این قسمت موفقیت بیشتری کسب کند.

 

مطالعه صحیح عربی

برای تسلط بر زبان عربی باید مثال های زیادی را ببینید و تست های زیادی بزنید ، زیرا امتیازات هر آزمون با بررسی پاسخ های آنها ، بهتر با این درس آشنا می شوید و در پایان ، نتیجه بهتری خواهید گرفت. اما اگر در انجام این کار موفق نبودید و اوضاع بهبود نیافت ، باید منبع قوی تری برای مطالعه زبان عربی داشته باشید تا بتوانید بهتر آن را آموزش دهید. اما کدام منبع می تواند برای افراد ضعیف به زبان عربی مناسب باشد؟

 

عربی حرف آخر ، بهترین منبع عربی برای کنکور

موسسه حرف آخر این امکان را برای داوطلبان کنکوری Minecraft فراهم کرده است تا با صرف کمترین زمان یادگیری زبان عربی و صرفه جویی در وقت برای بررسی و تمرین و تکرار بیشتر به زبان عربی ، موفقیت و پیشرفت چشمگیری کسب کنند. واعظ معلم عربی حرف آخر با استفاده از روش های منحصر به فرد خود مانند انیمیشن و تصویرگری و نقشه راه ، کل سه پایه عربی را در کمتر از 22 ساعت به شما می آموزد و فقط روزانه کمتر از یک ساعت وقت می گذرانید. ماهی یک بار برای همیشه عربی یاد می گیرید.

در ادامه می توانید محصولات عربی حرف آخر را با تخفیف ویژه در سایت مرکزی حرف آخر مشاهده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی