حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

نحوه خواندن عربی حرف اخر

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵ ق.ظ

عربی کنکور یکی از دوره هایی است که تقریباً بسیاری از دانشجویان از فراگیری آن امتناع می ورزند و رابطه خوبی با این دوره ندارند. اما ماجرا از این قرار است که در سالهای گذشته که عربی کنکور را صفر کرده است هیچ رتبه برتر نمی توان یافت و باید توجه داشته باشید که میانگین درصد کل رتبه های زیر 1000 به زبان عربی حدود 76٪ است ، یعنی در میان رتبه های برتر درس عربی شما باید در این سطح باشد. یکی از روش های افزایش درصد عربی دانستن روش مطالعه عربی کنکور است. اگر به دنبال یادگیری آموزش زبان عربی برای کنکور هستید ، به شما تبریک می گویم زیرا سایت مناسبی را برای نحوه خواندن عربی حرف اخر برای کنکور انتخاب کرده اید.

 

من یک کارشناس آموزشی و مشاور آموزشی انگیزشی شایسته هستم و امروز شما را به خواندن مقاله نحوه مطالعه عربی برای کنکور در وب سایت حرف آخر دعوت می کنم. امروز من کاملترین اطلاعات را برای دستیابی به درصد بالایی در کنکور عربی و همچنین تکنیکهای مطالعه عربی کنکور ، تکنیک های نوشتن کتابچه و تکنیک های تجزیه و تحلیل آزمون ، کاملا رایگان و سرانجام کوتاهترین ها را به شما آموزش می دهم. روش یادگیری عربی در کمتر از 25 ساعت به شما فرصت می دهم ، بنابراین تا پایان با من باشید و از سوال خود در مورد کنکور عربی در اینجا بخواهید تا شما عزیزان را راهنمایی کند.

 

آشنایی با کنکور عربی

در هر حرفه و زمینه ای ، اولین قدم برای موفقیت ، تسلط کامل بر پارامترهای آن است. بنابراین اولین قدم برای افزایش درصد عربی در کنکور و یادگیری بهترین روش برای مطالعه عربی در کنکور ، دانستن کامل این درس است. درس عربی کنکور ضریب دو دارد اما به هیچ وجه گول ضریب کم آن را نخورید زیرا اهمیت آن بسیار زیاد است و دلیل اهمیت عربی در کنکور عملکرد ضعیف داوطلبان است. در پاسخ به سوال این دوره. و اهمیت آن را بسیار افزایش داده است. بودجه عربی کنکور 25 تست است و در دفترچه عمومی کنکور در رده دوم قرار دارد. توالی سوال شما از سوال 26 شروع می شود و تا سوال 50 ادامه دارد.

 

زمان پاسخ به سوال عربی شما در کل 20 دقیقه است و برای هر سوال شما 48 ثانیه وقت دارید تا فرم سوال را بخوانید و گزینه ها را رد کنید و همچنین به جواب صحیح برسید. سوال کنکور عربی شما نیز به بخشهایی تقسیم می شود. ترجمه ، قوانین و درک اینکه درک عربی کنکور به سه قسمت تقسیم می شود: متن سوال ، تجزیه و تحلیل شکل و فرم. سبک رایج سوال عربی درست و غلط است ، به این معنی که شما باید گزینه درست یا گزینه اشتباه را پیدا کنید. در اینجا باید بدانید که یافتن خطا در سوال بسیار آسان تر است زیرا در این نوع سوال شما باید یک گزینه اشتباه را پیدا کنید ، اما در سوال وقتی گزینه صحیح را درخواست کردید باید 3 گزینه اشتباه را پیدا کنید تا پاسخ صحیح با رد گزینه. اگر موضوع را نمی فهمید ، حق با شماست ، زیرا توضیح این موضوع در متن کمی دشوار و پیچیده است

در ادامه می توانید مهمترین مباحث عربی کنکور را هم مطالعه کنید.

 

اولین نکته بهترین راه برای یادگیری زبان عربی قبل از کنکور ، دانستن ترتیب مطالعه است. یعنی الان شما دانشجویی هستید که برای کنکور می خواهید عربی بخوانید! سوال از خود بپرسید چه موضوعی را ابتدا می خوانید؟ اگر به ترتیب مقدماتی بروید ، یعنی یادگیری زبان عربی برای کنکور را از دهم شروع کنید ، این اشتباه است زیرا شما باید مباحث را جدا کنید. دانستن زبان عربی در کنکور همان جایی است که راه حل آن نهفته است. همانطور که اشاره کردیم ، زبان عربی دارای سه مضمون است: درک ترجمه و قوانین.

 

درک و ترجمه به موضوع قوانین کنکور عربی بستگی دارد ، بنابراین در اینجا به یک نکته مهم می پردازم. اولین مبحثی که در بحث اعراب بررسی می شود ، مبحث قوانین است و از سال دهم مطالعه در مورد قوانین عربی کنکور. وقتی قوانین تمام شد ، به سراغ ترجمه بروید. اما در اینجا ، پس از انجام ترجمه ، باید بدانید که این کتاب کمک می کند 40٪ از آزمونهای ترجمه را پاسخ دهید. بنابراین ، برای تسلط کامل بر مهارت ها ، پس از اتمام مبحث ترجمه عربی ، هر شب در آزمون ورودی بین 5 تا 10 آزمون از آزمون های ترجمه سراسری سال های گذشته شرکت کنید. بعد از پر کردن مباحث و قوانین ترجمه ، نوبت به جمع بندی و مرور می رسد ، اما نیازی به خواندن مجدد جزوه نیست.

 

مبحث درک در اینجا به شما کمک زیادی می کند. زیرا هنگام بحث در مورد درک ، شما باید هم از ترجمه و هم از قوانین استفاده کنید ، و این اینجاست ، شما تصمیم گرفته اید که یک سالگی درک متقابل داشته باشید ، به طور کامل بر مبحث درک مسلط خواهید شد ، و مطالب قبلی برای شما تجدید نظر می شود ، و در اینجا شروع می کنید یک مسیر اصولی را یاد بگیرید و بهتر است قبل از کنکور عربی یاد بگیرید.

در ادامه می توانید بودجه بندی عربی کنکور را هم مطالعه کنید.

 

نحوه نوشتن کتابچه به زبان عربی برای کنکور

اگر جزوه نمی نویسید ، از کنکور کاملاً صرف نظر کنید. بارها دیده ام که چقدر افراد از تنبلی از نوشتن بروشور خودداری می کنند یا بروشور دیگران را نمی گیرند. اما این یک اشتباه جبران ناپذیر است. اول از همه ، هرگز از جزوه شخص دیگری استفاده نکنید ، زیرا این کتابچه متناسب با سطح شخص مقابل است و ممکن است برای شما مناسب نباشد. نکته دوم در مورد نوشتن بروشور ، که یکی از بهترین راه ها برای یادگیری زبان عربی در کنکور برای دستیابی به درصد بالایی است ، این است که باید بدانید که قرار نیست فقط یک دوره از درس های عربی را بخوانید و البته بعد از آن شما در حال تحصیل ذهنی برای ماه آینده هستید. ناپدید می شود ، بنابراین شما باید فهرست کنید. پیش نمایش اکنون چه کاری انجام می دهد؟ از بروشورهایی که الان نوشتید.

 

اکنون می توانید سوال را انتخاب کنید ، پس چرا باید بروشور نوشت؟ من خودم در حال مرور کتاب درسی هستم. خوب دوست خوبم ، در پاسخ به این سوال ، شما باید بدانید که می توانید حدود 6 صفحه از یک کتاب درسی را در یک صفحه خلاصه کنید و اگر جزوه نویس حرفه ای مثل من هستید ، من توانستم تمام زبان های عربی را در یک خلاصه کنم ورق 10 برگ برای کنکور. شما هم می توانید در نتیجه من توانستم هر قسمت را به صورت عربی کامل و در مدت زمان 15 دقیقه تماشا کنم.

 

برای نوشتن بروشور ، سعی کنید از رمزگذاری استفاده کنید و مقدار اضافی آن را حذف کنید. من همیشه از تکنیک برای آموزش نوشتن بروشور استفاده می کنم. "من شایان مامندی هستم ، مشاور و کارشناس دانشگاهی ، و رتبه 958 را در کنکور سراسری کسب کردم ،" نتیجه این پیشنهاد است. “شایان مامندی ، مشاور در کنکور ، مقام 958 را کسب کرد. آنچه دانش آموزان می نویسند از خود کتاب درسی حجیم تر است. مهمترین مباحث عربی کنکور را می توانید در این وب سایت بخوانید و از نکات مثبت آن استفاده کنید.

در ادامه می توانید پکیج های عربی حرف آخر را فقط برای مدت محدودی با تخفیف ویژه سفارش بدید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی