حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

نمایندگی حرف آخر در تبریز

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۱۲ ب.ظ

 

با مراجعه به دفتر نمایندگی حرف آخر در تبریز چه خدماتی دریافت می کنید؟؟

اما عزیزانی که در شهر تبریز حضور دارند جهت بهره مندی از مشاوره حضوری و بررسی وضعیت تحصیلی خود می توانند به این مرکز مراجعه کنند. مشاورین ما در این مرکز پاسخگوی تمام نیازهای آموزشی و مشاوره ای شما خواهند بود. برای شما پرونده مشاوره ای تشکیل می شود و مشاورین با توجه به قوانین موسسه به صورت هفتگی با شما در ارتباط خواهند بود. علاوه بر آن امکان مشاوره تلفنی نیز وجود دارد و دانش آموزانی که پکیج خود را دریافت کرده باشند، از تمام خدمات پس از فروش ما بهره مند خواهند شد.

 

علاوه بر موارد بالا ما این امکان را فراهم کرده ایم تا شما بتوانید با رتبه برترهای رشته های مرتبط با خود هم بتوانید ارتباط برقرار کنید و از تجربیات آن ها بخصوص بایدها و نبایدهایی که آن ها قرار است به شما بگویند، استفاده کنید.

پکیج ۵ روز با حرف آخر را از نمایندگی حرف آخر در تبریز رایگان دریافت کنید!

 

 
 
 

پکیج ۵ روز با حرف آخر که شامل ۳۰ ساعت تدریس اساتید حرف آخر می باشد، را می توانید با مراجعه به ستاره باران طبقه ۶ از مشاورین ما دریافت کنید. با دریافت این پکیج به مدت ۵ روز مشاورین ما با شما خواهند بود. با مطالعه این بسته آموزشی شما به ۱۵ درصد کنکور مسلط خواهید شد

آیا محصولات حرف آخر را از طریق دفتر نمایندگی هم می توان سفارش داد؟

بله ۱۰۰ درصد. این دفتر کاملا مورد تایید موسسه حرف آخر می باشد و تمام خدمات ما و علاوه بر آن مشاوره حضوری هم در این دفتر ارائه می شود. با مراجعه به دفتر و ثبت سفارش، محصولات اریجینال موسسه برای شما و به اسم شما ثبت خواهد شد.

همانطور که می دانید محصولات حرف آخر دارای لایسنس می باشد.

 

آدرس و شماره تماس دفتر نمایندگی حرف آخر در تبریز :

فرقی نمی کند در چه سطحی قرار دارید. چند سال از کنکور فاصله گرفته اید. کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را در این مورد راهنمایی کنند و برنامه ۴ ماهه حرف آخر را در اختیار شما قرار دهند.

۰۴۱-۳۴۳۹۳۱۵۳
۰۴۱-۳۴۳۹۳۱۵۴

برج ستاره باران طبقه 6 واحد 68

منبع:حرف آخر

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی