حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

نحوه مطالعه ریاضی کنکور

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳ ب.ظ

اگر واقعاً می خواهید 100٪ ریاضی تجربی انجام دهید ، در مرحله اول باید ریاضیات را به خوبی یاد بگیرید. برای یادگیری ریاضیات از افرادی استفاده کنید که در این زمینه تخصص دارند. به عنوان مثال ، به کلاس بروید یا از فیلم های آموزشی خوب استفاده کنید. سعی کنید به خوبی گوش دهید و در کلاس درس را یاد بگیرید و وقتی معلم در حال تدریس است اگر چیزی را نمی فهمید ، حتماً از معلم بپرسید ، زیرا درک نکردن برخی از ریاضیات در آینده برای شما مشکل ایجاد می کند. حتماً تمریناتی را که معلم برای درس اختصاص داده حل کنید و به خوبی تسلط پیدا کنید. شاید یکی از آن تست ها کنکور باشد!

 

اگر می خواهید کلاس بروید یا از یک فیلم آموزشی استفاده می کنید ، حتماً به فکر یک کتابچه برای آن باشید و همه نکات و فرمول ها را یادداشت کنید. در پایان درس ، مشکلات و معادلات را دوباره به مدت 15-20 دقیقه مرور کرده و حل کنید تا بخاطر بسپارید. برای موفقیت در کنکور ، باید ریاضیات را درک کنید و پس از درک مفهوم ، فرمول ها و معادلات را بخاطر بسپارید. برای درک بهتر هر موضوع ، پس از حل یک موضوع ، چندین تست مرتبط با آن موضوع را انجام دهید. لطفا توجه داشته باشید که زمان آزمایش در این مرحله مهم نیست و نگران زمان نباشید. هدف از آزمایش در این مرحله حل تمرینهای بیشتر و درک بهتر موضوع است. برای انجام تمرینات در این مرحله حتی می توانید از کتاب و بروشور استفاده کنید و این مشکلی نیست.

 

مرحله دوم: تمرین و تمرین

مرحله دوم برای ریاضیات 100٪ تجربی تمرین است. اکنون که درک درستی از موضوع دارید و تست ها را به درستی و درست انجام داده اید ، باید تست های بیشتری را بزنید و سرعت تست خود را افزایش دهید. حل مسائل ریاضی زمان زیادی می برد و باید به اندازه کافی تمرین کنید تا در زمان کنکور وقت را از دست ندهید. اگر مطمئن هستید که موضوع را خوب مطالعه کرده اید ، تست را شروع کنید ، اما زمان زیادی را برای این قسمت اختصاص ندهید ، زیرا مباحث بسیار زیاد است و متنوع هستند.

 

برای هر مبحث کنکور ، باید حداقل 50 آزمون را پشت سر بگذارید تا دانش کافی در مورد موضوع کسب کنید. اگر تست را اشتباه حل کرده اید یا اصلاً آن را حل نکرده اید ، به این معنی است که هنوز با این موضوع مشکلی دارید و باید سعی کنید مشکلات خود را حل کنید. تست های اشتباه به شما نشان می دهد که کدام قسمت از مبحث را ضعیف یاد گرفته اید ، به همان قسمت بروید.

 

برای تست زنی بهتر است ابتدا از کنکورهای سالهای گذشته استفاده کنید. این تست ها بهترین عمل است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۲
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی