حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

موسسه اجی مجی

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۵۶ ق.ظ

خوب ، آجی مجی این امکان را فراهم کرده و با تأثیری که بر مخاطبانش ، یعنی همان دانش آموزان دوره ابتدایی دارد ، این بار دانش آموز با میل و علاقه خود و بدون هیچ گونه اجباری یاد می گیرد و تدریس می کند.

فکر می کنید سالها طول کشید تا این سبک یادگیری امروز آماده شود و در دسترس دانش آموزان دبستان باشد؟

آغاز داستان دی وی دی با آجی ماجی
اجی مجی داستان یک خواهر و برادر (دو شخصیت عروسکی) به همین نام است که نقشی اساسی در آموزش و پرورش در تمام مدارس ابتدایی دارند. در دی وی دی با اجی مجی ، از بهترین معلمان کشور برای تدریس در کنار آجی ماجی استفاده شد. از جمله این معلمان می توان به خانم مینا قاجار و خانم نوربخش اشاره کرد.

دی وی دی با اجی مجی
دی وی دی با اجی مجی


خانم مینا قاجار یکی از بهترین معلمان کلاس اول ابتدایی کشور است و همچنین خانم نوربخش بهترین و با استعدادترین معلم کلاس دوم کشور است که با هوش و دانش خود یادگیری را برای دانش آموزان آسانترین کار ممکن می کند. در ویدئوی زیر ، برخی از تولیدات پشت صحنه DVD های اجی مجی و تلاشی که برای ساخت آنها انجام شده است را مشاهده می کنید.

 

موسسه اجی مجی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۰
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی