حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

نحوه مطالعه زبان انگلیسی کنکور

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۲۸ ق.ظ

در کشتی اصطلاحی وجود دارد که می گوید: حریف یک مبارز چاق با بدن بد است. تاریخچه زبان برای معدنچیان نزدیک همیشه یکسان بوده است. کنکور 88 و 89 بود که این غول خوانی ها را در کنکور سراسری آغاز کرد و از همین سال بود که کنکور علاوه بر مبارزه با خویشاوندی ، عربی ، زندگی و بقیه دوستانشان ، باید خود را برای پذیرایی سخت من از زبان آماده می شوم و البته این س toال مورد پسند شما نیست و نخواهد بود.

در همین حال ، تعدادی از کارگران معدن به لطف آینده نگری خوبی که والدینشان در سال های گذشته از شرکت در کلاس های مدارس خصوصی داشتند ، به سطح قابل توجهی رسیده اند و اکنون آنها فقط به 100٪ این دوره فکر می کنند. اما نکته این است که ، بیشتر داوطلبان دوست ندارند با زبان رابطه دوستانه داشته باشند و مسلم است که اگر آنها یک گلوله در تپانچه خود داشتند ، در این درس آن گلوله را ممنوع می کردند. در این مقاله سعی خواهیم کرد راه حل های مفیدی به شما ارائه دهیم تا ببینیم بالاترین درصد را کسب می کنید. ما واقعاً می خواهیم چنین لحظه ای را ایجاد کنیم ، اگر عقل سلیم دارید ، حتماً ادامه مقاله را بخوانید.

 

 

با خیال راحت می توانیم کلمات زبان را بی ثبات ترین موضوع موضوع بنامیم. این دوره بسیار بی ثبات تلقی می شود ، بنابراین حتی اساتید خوب این دوره در کشور باید در فواصل منظم کلمات زبان را تجدید نظر کنند تا دست آنها با پوست گردو تماس پیدا نکند و فراموش نشود.

توصیه من به شما این است که ابتدا به این سوال فکر کنید و مطابق برنامه ای که برای خود تنظیم کرده اید ، سعی کنید از ابتدا تمام کلمات کتاب های درسی خود را بخوانید و می توانید آنها را در حافظه طولانی مدت خود بنویسید. کنی

اگرچه کلمات زبان بدون تکرار از حافظه شما پاک می شوند ، اما مهارت شما را در اسرع وقت بسیار تحت تأثیر قرار می دهد. علاوه بر خواندن کلمات ، باید در تفسیر کلمات در جملات انگلیسی نیز مهارت داشته باشید. اینجاست که شناخت همه معانی کلمه برای ما بسیار مهم می شود.

بنابراین از یادگیری کلمات زبان در جملات نمونه که می توانند تغییر بزرگی ایجاد کنند غافل نشوید. کتاب بی نظیری که هم اکنون می توانید از آن برای یادگیری کلمات استفاده کنید ، تیک 8 است. این کتاب توسط انتشارات گیج منتشر شده است. فرمولی که این کتاب برای یادگیری واژگان زبان به کار می برد واقعاً م worksثر است و توصیه می کنم از آن استفاده کنید. این کتاب آنقدر خوب است که زبان را به یکی از موضوعات مورد علاقه شما تبدیل می کند و شما یک روش ویژه حساب را باز می کنید تا به منطقه مورد علاقه خود برسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۱
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی