حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

رفع خستگی هنگام مطالعه

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۰۵ ب.ظ

توصیه ما به شما این است که در هر مرحله ای که هستید از ثبت ساعات مطالعه و تعداد تست هایی که برای هر درس بررسی می کنید و به طور کلی امور درسی خود خسته و دل سرد نشوید و تا روز آخر با جدیت این کار را انجام دهید.

شما با ثبت نتایج خود و با بررسی و مقایسه این فعالیت های درسی با نتایج خود در آزمون های آزمایشی با خیلی از حقایق مطالعاتی خود آشنا خواهید شد و نقاط قوت و ضعف خود را در مطالعه کردن دروس مختلف خواهید شناخت. این آشنایی با نقاط ضعف می‌تواند موتور محرک شما در مسیر کنکور باشد.

رسیدن به هدف

همه ما تو زندگی یک سری آرزو و اهداف داریم که خیلی دلمان میخواهد به آن‌ها برسیم. در این بین بعضی از آدم ها تلاش می کنند و به نوعی از خیلی از تفریحات و اوقات فراغتشان در یک برهه زمانی از زندگی می‌زنند تا به آرزویی که از صمیم قلب خواهان رسیدن به آن هستند برسند.

اما یک سری دیگر از آدم ها فقط حرف از رسیدن به آرزوشون می زنند. فقط حرف این موضوع رو که از آرزوها حرف می زنند ولی اقدامی نمی‌کنند. ولی تو واقعیت کار و عملشون کاملا برخلاف اون چیزیه که به زبان می آورند. اگر شما و یا هر کس دیگری در کنکور یا در هر مرحله دیگه ای از زندگی با تمام وجودتون بخواهید به هدفی برسید از همه چیزتون می‌زنید تا باعث شوید به تحقق رسیدن اهداف را همه به چشم ببینند.

این جاست که دوستی که از صمیم قلب علاقه داره پزشکی قبول بشه با علاقه و پشت کار فراوان مطالعه می‌کند و ایمان دارد به این موضوع که هیچ کار و فعالیتی در این دنیا بی جواب نمونده و نخواهد ماند. با عشق به رسیدن به هدفی باعث می‌شود که با علاقه و با خستگی ناپذیری به مطالعه خود ادامه دهید.

به خودتان جایزه بدهید

همانطور که در این نوشته و سایر نوشته ها تاکید داشتیم و داریم که فعالیت‌های درسی خود را ثبت کنید باز هم در این باره با شما صحبت داریم. این کار یعنی ثبت فعالیت های درسی و صد البته مقایسه کردن آن با نتایج آزمون های آزمایشی باعث می‌شود شما میزان پیشرفت خودتان را در دروس مختلف مشاهده کنید.

ما از شما می‌خواهیم که اگر در مسیر مطالعاتی خود روند رو به رشدی رو برای مدت طولانی طی کردید و به نوعی از تنها رقیب خودتان یعنی هفته قبل خودتان پیشرفت بیشتری داشتید به خودتان جایزه بدهید. برای این کار می‌توانید همراه دوستان خود به تماشای یک فیلم بنشینید و یا در روزی خاص با هم به استخر بروید و از این قبیل کارها را برای بالا بردن روحیه انجام دهید.

مطمئن باشید داشتن روحیه شاد و سرحال در روند رو به رشد شما تاثیر به سزایی خواهد داشت و باعث می‌شود با علاقه بیشتری به مطالعه دروس خود ادامه دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۲
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی