حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

چگونه رشته بدون کنکور انتخاب کنیم؟

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۰۴ ب.ظ

چگونه رشته بدون کنکور انتخاب کنیم؟
رشته ای بدون کنکور انتخاب کنید
نحوه پذیرش دانشجو از ابتدای ورود به دانشگاه تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی شده است و هر ساله شرایط ورود به دانشگاه برای افراد آسان تر می شود. با توجه به اینکه در جامعه امروز ادامه تحصیل در دانشگاه امری ضروری و اجتناب ناپذیر تلقی می شود ، دانشگاهها و مسسات آموزش عالی مجوزهای لازم را جهت زمینه سازی ورود دانشجویان و ادامه تحصیل دانشجویان بدست آورده اند تا همه آنها بتوانند تحصیل در دانشگاه ها سود می برد. بنابراین شرایطی فراهم شده است که دانشجویان بتوانند در برخی از رشته های دانشگاهی ، بدون کنکور و با توجه به سوابق تحصیلی خود در دانشگاه های ملی (واحدهای روزانه و شبانه) ، پردیس های غیرانتفاعی ، رایگان ، پیام نور و خودگردان ثبت نام کنند. این ثبت نام فقط بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) و بصورت آنلاین انجام می شود که در ادامه مقاله توضیح دادیم. اگر علاقه مند به ثبت نام در دوره های بدون کنکور هستید و می خواهید در مورد نحوه ثبت نام و دوره های ارائه شده اطلاعات کسب کنید ، تا پایان مقاله با ما باشید.

در سال های گذشته به منظور ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های بدون کنکور ، در دو نوبت بهمن ماه و پس از اعلام نتایج کنکور سراسری ، دفترچه های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد در لیست سایت سازمان سنجش آنها فقط پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته و ورود به سیستم ، فقط بر اساس سوابق تحصیلی خود ثبت نام کردند. در سال 1399 ، قبل از اعلام نتایج کنکور سراسری ، دفترچه های ثبت نام دوره های بدون کنکور در سیستم سنجش قرار داده شد و متقاضیان باید تا هفتم مهرماه 1399 ثبت نام کنند. اطلاعیه ثبت نام دوره های بدون آزمون بهمن. این مقاله به محض اعلام خبر به روز خواهد شد.

دانشجویان علاقه مند به ثبت نام در دوره های بدون کنکور حق انتخاب 100 کد رشته (بدون توجه به دوره دیپلم) از دانشگاه ملی و 20 کد دوره از هر 5 دوره ریاضی ، تجربی ، علوم انسانی ، زبان و هنر را از دانشگاه آزاد دارند. دانشگاه داشته باشید. (انتخاب رشته دانشگاه ، صرف نظر از رشته دیپلم ، به این معنی است که به عنوان مثال ، اگر رشته شما در ریاضی دبیرستان بود ، می توانید در رشته های غیر کنکور مانند علوم آزمایشگاهی یا علوم انسانی و هنر و زبان نیز ثبت نام کنید. و در این احترام هیچ محدودیتی ندارد.)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۸
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی