حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

آموزش دروس ابتدایی با تکنولوژی جدید موسسه اجی مجی

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۰۱ ق.ظ

 

در دنیای امروز ، بیشتر نگرانی ها و نگرانی ها معطوف به بیماری عروق کرونر قلب و اثرات مخرب آن است. می توان گفت که آموزش یکی از مواردی است که بیشترین تأثیر را در مواجهه با این بیماری تجربه کرده است. با شیوع این بیماری و تعطیلی مدارس و کمبود کلاس ها و نبود امکانات و زیرساخت های کافی برای آموزش مجازی در کشور ، یکی از مهمترین دغدغه های والدین در این دوره سلامت فرزندان در کنار آن است. تحصیلات مناسب. اگرچه در همه دوره های تحصیلی اختلالات آموزشی وجود دارد ، اما بیشترین آسیب را قطعاً می توان به دانش آموزان دوره ابتدایی وارد کرد. زیرا سطح ابتدایی در واقع اولین آجر آموزش دانش آموزان است که در صورت توجه ویژه و اصولی به آموزش این سطح مهم و حساس ، ممکن است آینده تحصیلی دانش آموزان با بسیاری از اختلالات و مشکلات همراه باشد. اما آموزش دروس ابتدایی با تکنولوژی جدید موسسه اجی مجی به کلی نگرانی والدین رو حل میکنه.

 

 

امروز ما بهترین و موثرترین راه حل برای آموزش ابتدایی کامل و با کیفیت همراه با حفظ سلامتی فرزندان شما را نشان می دهیم ، که همان آموزش نمایشی دوره های ابتدایی با اجی مجی است. با خواندن این مقاله تا پایان از هدیه ویژه سایت اجی مجی به ارزش دویست هزار تومان لذت ببرید

 

آموزش دروس ابتدایی با انیمیشن و تصویرگری

در دنیای امروز با افزایش سطح علمی جوامع بشری ، آموزش جهانی به سمت آموزش با روشهای جدید و پیشرفته ای مانند تصویرگری ، انیمیشن و نقشه حرکت کرده است که مبتنی بر جدیدترین فن آوری های روز دنیا است. خوشبختانه در سالهای اخیر آموزش و پرورش در ایران به همان سمت حرکت کرده و آموزش با روشهای سنتی و استفاده از روشهای قدیمی و کلاسیک جای خود را به همان آموزش جهانی داده است. هدف اصلی این روش آموزشی ، آموزش مباحث مهم و کاربردی در قالب داستان ها ، انیمیشن ها و انیمیشن های با کیفیت بالا است که باعث لذت بخشیدن به آموزش اهداف خاص در پایه های ابتدایی می شود. به این ترتیب دانش آموز دیگر نیازی به صرف زمان زیادی برای حفظ مطالب ندارد ، زیرا آموزش با تصاویر و انیمیشن و به صورت شهودی انجام می شود که باعث می شود حفظ مطالب در مغز افزایش یابد و یکبار برای همیشه مطالب یاد بگیرند. تا کنون ، اولین و تنها مجموعه ای که دوره های ابتدایی را با استفاده از همان روش های مدرن جهان ، یعنی الگو و انیمیشن ، آموزش می دهد ، موسسه اجی مجی است.

 

ویژگی های بارز اجی مجی

یکی از مهمترین ویژگیهای موسسه اجی و مجی  آموزش بصورت کاملاً شهودی و متحرک و در قالب داستان است. این کار قبلاً توسط موسسه حرف آخر انجام شده است. در واقع ، آموزش به روشی نمایشی و در دل داستان ها و قصه های مختلف و دانش آموز بدون خودش انجام می شود متوجه شود سنگین ترین و بیشترین محتوای مفهومی را می آموزد. این داستان ها با روش های مدرن در قالب محیط های سه بعدی طراحی شده و دانش آموز در قالب داستان با موضوع مورد نظر آشنا می شود.

 

یکی دیگر از مزایای این موسسه استفاده از دو عروسک اجی و مجی  در آموزش است که یادآور فضای کلاس برای دانش آموزان است و با شیطنت ها و سوالات خاص خود موضوع را برای دانش آموز شما ملموس تر می کند. در حقیقت ، موسسه اجی مجی نماینده دانش آموزان است و تمام سوالاتی که ممکن است در ذهن دانش آموز ایجاد شود توسط معلم از طریق اجی و مجی  مطرح می شود که به درک بهتر مطالب کمک می کند.

 

معلمان موسسه اجی مجی

برای آموزش مبانی آموزشی در این موسسه ، از اساتید شناخته شده آموزش کشور استفاده شده است تا دانش آموزان از آموزش جامع و کامل مبتنی بر آخرین فن آوری های روز دنیا بهره مند شوند. خانم مینا قاجار مسئولیت تدریس سال اول دبستان را بر عهده دارد. او یک معلم بسیار توانمند با 10 سال سابقه تدریس در کلاس اول دبستان است که همیشه به عنوان معلم و قاضی حضور پررنگی در جشنواره های استانی و کشوری داشته است. این بنیاد آموزشی که از مهمترین مبانی آموزشی به حساب می آید کاملا روان و روایی است که برای اولین بار در این سطح و مقیاس پوشش کامل و جامع کل کتاب انجام شده است.

 

کلاس دوم دبستان توسط خانم نرجس نوربخش تدریس می شود. بسیاری از شما با آموزه های آنها از طریق فضای مجازی آشنا هستید. خانم نرجس نوربخش یا معروف "خانم اجازه" تمام دوره های روانشناسی را گذرانده و به خوبی با اختلالات یادگیری دانش آموزان آشنا هستند. این امر باعث شده است که آموزش آنها بر اساس این اختلالات باشد تا دانش آموزان بتوانند به راحتی مطالب را یاد بگیرند. از ویژگیهای بارز آموزش آنها تکرار مکرر مطالب و استفاده از داستانهای مختلفی است که آموزش را برای فرزندان شما لذت بخش کرده است. خانم نوربخش علاوه بر آموزش ، سعی در آموزش آداب و مدیریت دارد.

 

آموزش کلاس سوم که یکی از پایه های کلیدی دوره ابتدایی است به عهده خانم ریحانه رضایی است. این نمره به دلیل اینکه دانش آموزان به تدریج مرحله آموزش ابتدایی را رها می کنند و وارد مباحث مهم و کاربردی مانند جداول ضرب می شوند از اهمیت بالایی برخوردار است. لذت می برد این معلم جوان و با انگیزه آموزش کاملاً دیدنی و جذابی را ارائه کرده است که مهمترین قسمت آن کارتون آموزشی شهر ماهی است. برای همه قسمت های تدریس سناریوهای شاد و جذابی وجود دارد تا دانش آموز بتواند بدون خستگی و لذت موضوعات را بیاموزد.

تدریس سال چهارم ابتدایی بر عهده خانم فرزانه صدیقی قرار داده شده است مدرسی خلاق و با تجربه که با تمام وجود به آموزش مباحث این پایه می پردازد و در داستان هایی گوناگون که گاه خود نقش اصلی را ایفا میکند در تلاش است تا آموزشی در سطح جهانی را به خانه های شما بیاورد. از ویژگی های تدریس ایشان این موارد شامل تبدیل مفاهیم کتاب درسی به داستان های تصویری و متحرک ، استفاده از سناریوهای مختلف با کمک اجی مجی ، آموزش در سطوح و هوش های مختلف ، حل تمام نگرانی های درس ریاضی و استفاده از قطار شماره برای آموزش ریاضیات است.

 

برای تدریس دوره های سال پنجم و ششم ، از آنجا که حجم مطالب و همچنین تعداد دوره ها از سال های گذشته بیشتر است ، از معلمان متعددی برای تدریس استفاده شده است که مانند سایر معلمان این موسسه ، اخلاق کاری مثمر ثمر و سابقه درخشان در آموزش ابتدایی. آموزش کتاب های اجتماعی و هدایای بهشتی توسط خانم مریم احمدپور انجام شده است. در نگاه اول ممکن است این دوره ها بسیار آسان تلقی شود اما با دقت هر یک از این دوره ها مشخص است که این دوره ها دوره حفظی محسوب می شوند و نقش معلم در علاقه مندی دانشجویان به این دوره ها بسیار مهم است و غیرممکن این یک انکار است. برای اولین بار در این پایگاه ، درس متن و حافظه همراه با داستان و انیمیشن انجام شده است که باعث جذابیت بیشتر آموزش و اشتیاق دانش آموز به یادگیری شده است.

 

ریاضیات کلاس پنجم ابتدایی توسط خانم نیلوفر قهرمانی تدریس می شود. یکی از مهمترین دغدغه های خانم قهرمانی آشتی دادن دانش آموزان با درس ریاضیات است. وی برای رسیدن به این هدف سعی کرده ریاضیات را به شکلی خیالی و جذاب آموزش دهد تا دانش آموزان از تدریس ریاضیات لذت ببرند. برای برنده شدن. از خصوصیات تدریس وی می توان به آموزش ریاضیات با خنده ، نشاط ، خلاقیت و نشاط اشاره کرد.

 

بدون شک یکی از سنگین ترین و معنی دارترین دوره های سال پنجم دوره علوم تجربی است که توسط خانم زهرا بلیوند تدریس شده است. از ویژگیهای آموزش خانم بلیوند می توان به پرهیز از آموزش مطالب زائد ، آموزش کامل و حتی فراتر از کتاب و همچنین استفاده از تمام حواس کودکان اشاره کرد.

 

فارسی سال پنجم نیز توسط خانم اکرم دمیرچلی انجام شده است. خانم دمیرچلی یکی از بهترین معلمان در زمینه ادبیات و فارسی ابتدایی بوده و این درس شیرین را که البته یادگیری آن برای دانش آموزان دشوار بود را به ساده ترین شکل انجام داده است.

 

معلمان دوره های ششم اجی مجی ، مانند سال پنجم ، توسط چندین معلم تدریس شده اند ، از جمله خانم مریم احمدی ، معلم علوم اجتماعی و علوم ششم و نیلوفر قهرمانی ، معلم ریاضی کلاس ششم. همه این افراد از معلمان برتر کشور بوده اند و سالها تجربه درخشانی را در تدریس این دوره ها داشته اند و البته آغازگر دوره های آموزش بصری و قصه گویی در این زمینه هستند.

 

20٪ از دروس هر پایه را به صورت رایگان دریافت کنید

موسسه اجی مجی 20٪ از محصول آموزشی خود را به صورت رایگان برای همه دانش آموزان ارسال کرده است تا از این آموزه های منحصر به فرد استفاده کنند و همچنین با روش ها و ویژگی های تدریس هر معلم آشنا شوند و بتوانند از بسته های هدیه اجی مجی بهره مند شوند. اما نکته مهم این است که این 20٪ اجی و مجی  رایگان برای یک دوره خاص نیست ، بلکه از همه دوره های هر پایه انتخاب می شود و یک امتیاز بسیار ویژه برای دانش آموزانی است که به دنبال بهبود و افزایش توانایی یادگیری خود هستند. برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است سوابق تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا همکاران و مشاوران ما بتوانند بلافاصله با شما تماس بگیرند.

 

مشاوره ویژه در مورد محصولات اجی مجی

یکی از ویژگی های متمایز این موسسه که آن را از سایر موسسات متمایز می کند ، حضور کارشناسان و مشاوران اجی مجی در کنار دانش آموزانی است که با پشتیبانی مشاوران نقش ویژه ای در پیشرفت تحصیلی فرزندان شما خواهند داشت. همچنین می تواند از نکات پشتیبان بهره مند شود. با خیال راحت می توانید محصولات اجی مجی را از سایت مرکزی موسسه خریداری کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۸
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی