حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی با انیمیشن

 

آموزش دروس ابتدایی بسیار مهم است زیرا در این مرحله الفبای آموزش به دانش آموز آموزش داده می شود و ریشه و قدرت آموزش در این مرحله شکل می گیرد.

 

تا چند سال پیش ، تمرکز اصلی آموزش و پرورش در امتحانات ورودی لیسانس و لیسانس بود ، اما در پایه های بالاتر ، هنگام بررسی وضعیت دانش آموزان ، ضعف آنها را در مفاهیمی که ریشه در آموزش مقدماتی دارد ، متوجه خواهیم شد. ، حتی در دوره ابتدایی ، و در اینجا به یک نکته بسیار مهم خواهیم رسید. تأثیرات شخصی را که از ابتدا تمرین خوب به او تزریق نمی شود ، در سطوح بسیار بالاتر مشاهده خواهیم کرد. اما یافتن منبع خوب نیز به خودی خود کار دشواری است و از طرف دیگر ، وجود تاج و مجازی سازی آموزش ضربه سختی به آموزش وارد کرده است. اما در یک گزارش خبری به معرفی اجی مجی خواهیم پرداخت که تمام نگرانی های والدین در مورد آموزش خوب را برطرف کرده است.

 

مؤسسه اجی مجی در سال 1999 تاسیس شد و گروهی از بهترین معلمان را که دارای برنامه درسی خاص خود هستند و برای اولین بار ترکیبی از آموزش و فن آوری را در دوره ابتدایی ارائه می دهند ، گرد هم می آورد. آموزشی که والدین و دانش آموزان همیشه آرزوی آن را داشته اند و با کمک آن می توان بهترین نتیجه را از دانش آموزان دبستان بدست آورد. امروز ما می خواهیم مؤسسه اجی مجی و ویژگی های این مؤسسه را به طور کامل توضیح دهیم ، و در پایان ما تعجب این مؤسسه را برای دانش آموزان دبستانی و نحوه تهیه آن را به شما ارائه خواهیم داد ، بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

معرفی کامل مؤسسه اجی مجی و سبک آموزشی این مجموعه

مؤسسه اجی مجی از زمان معرفی بسیار محبوب دانش آموزان دبستانی است. مهمترین ویژگی این مجموعه استفاده از انیمیشن و قصه گویی در آموزش است. این بدان معنی است که دانش آموز فیلم های این مجموعه را در حین آموزش ، مانند تماشای کارتون دریافت می کند. این امر خصوصاً در مورد دانشجویان نسل جدید بیشتر صدق می کند زیرا آنها رابطه خوبی با آموزش ندارند و چنین آموزشی می تواند انگیزه مطالعه را نیز برای آنها ایجاد کند. روایت و شعر نیز به دانش آموز کمک می کند تا مفاهیم را بدون نیاز به حفظ ، بیاموزد. البته نتیجه یادگیری بدون حفظ ، تاخیر در فراموشی است و از طرف دیگر ، چون مطالب به صورت متحرک و بصری آموزش داده می شود ، به نیمکره راست مغز وارد می شود ، جایی که مطالب بیشتر از یادگیری طبیعی است. .

 

معلمان مؤسسه اجی مجی ، به نوبه خود ، یک برنامه درسی بسیار درخشان دارند که در زیر به طور مفصل بررسی خواهیم کرد. اما سوالی که ممکن است به ذهن شما خطور کند نام این مؤسسه است ، معنی آن چیست؟ اجی و مجی نام دو عروسک است که در تدریس مؤسسه و با معلمان حضور دارند. این دو عروسک علاوه بر جذابیت آموزش ، وظیفه نمایندگی دانش آموزان را نیز دارند و جالب است بدانید که علاوه بر بحث آموزش ، از اصول روانشناسی نیز استفاده شده و هرکسی مورد توجه قرار گرفته است. نوع یادگیرنده ، از جمله درون گراها یا برون گراها. و آنها سعی کرده اند با کمک اجی و مجی این مشکل را حل کنند و بتوانند بر هر نوع دانش آموز تأثیر بگذارند.

 

معلم های اجی مجی چه افرادی هستند؟

برای تدریس دوره های اجی مجی از بهترین معلمان کشور استفاده شده است. افرادی که بهترین رزومه ممکن را دارند و حتی در سطح بین المللی کار می کنند. انتخاب معلم نیز برای هر پایه متفاوت است و معلمان اجی مجی معمولاً به دو دسته تقسیم می شوند. برای تدریس از کلاس اول ابتدایی تا کلاس چهارم ابتدایی در هر کلاس از یک معلم استفاده می شود. خانم مینا قاجار کلاس اول ، خانم نرجس نوربخش کلاس دوم ، خانم ریحانه رضایی کلاس سوم و خانم فرزانه صدیقی کلاس چهارم. در تدریس کلاس پنجم و ششم از معلمان زیادی استفاده شده است که هرکدام از آنها تخصص فوق العاده ای دارند. خانم نیلوفر قهرمانی معلم پنجم و ششم ریاضیات ، خانم اکرم دمارچالی معلم پنجم و ششم زبان فارسی ، خانم مریم احمدپور پنجمین معلم مطالعات اجتماعی و هدایا از بهشت ​​، خانم زهرا بلووند پنجمین استاد علوم و خانم احمدی ششمین استاد علوم اجتماعی و مطالعات است.

 

سایت اجی مجی

اما در اینجا بد نیست که به بخشی از برنامه درسی معلمان اجی مجی اشاره کنیم. خانم مینا قاجار ، که کلاس اول اجی مجی را تدریس می کند ، علاوه بر رزومه عالی و نویسنده چندین جلد کتاب درسی ، همچنین یک مربی کلاس اول در مجموعه حرفه ای Farcids برای دانش آموزان مقیم خارج از کشور است. خانم نرجس نوربخش علاوه بر معلمی ، روانشناس نیز هست و ترکیبی از اصول روانشناسی و تعلیم و تربیت را در اختیار دانشجویان قرار داده است. دوره های کلاس پنجم و ششم برای دوره های علوم و ریاضیات وجود دارد و علاوه بر این ، در همه استان های کشور کارگاه های آموزشی وجود دارد که این برنامه های درسی برای سایر معلمان نیز اعمال می شود.

 

20٪ محتوای آموزشی رایگان هر پایه ، هدیه اجی مجی برای دانش آموزان

مؤسسه اجی مجی همچنین یک هدیه ویژه برای همه دانشجویان خود دارد. در هر سطح ، می توانید 20٪ از کل محتوای آموزشی هر کلاس را به صورت رایگان دریافت کنید. این محتوا از تمام دوره های سطح اجی و مجی انتخاب شده است و می توانید در کمترین زمان از آن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیر دانش آموزان ابتدایی خود را در یادگیری و خواندن مشاهده کنید. برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است همین الان مدرک + نام دانشجو داشته باشید. و نام خانوادگی خود را برای سامانه پیامکی اجی مجی رو به 10002907 ارسال کنید تا کارشناسان آموزش اجی مجی بلافاصله با شما تماس گرفته و عزیزان شما را راهنمایی کنند.

 

 البته مزیت فوق العاده اجی مجی که همراه با محصولات در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت ، مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید محصولات آموزشی از این مؤسسه است. بهترین کارشناسان و مشاوران دانشگاهی در کنار شما خواهند بود و به شما در تهیه محصولات آموزشی کمک می کنند. پس از تهیه محصولات ، از پشتیبانی بهره مند خواهید شد و مشاوران مجموعه در کنار شما خواهند بود و به شما راهنمایی های لازم جهت دستیابی به بهترین نتیجه و کارایی بالا را می دهند ، بنابراین می توانید فایل آموزش را با کمک اجی مجی در کوتاهترین زمان ممکن و به نتیجه مطلوب برسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۳
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی