حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

دوره ابتدایی یکی از مهمترین سالهای تحصیلی دانش آموز است و بر این اساس ریشه های تحصیلات او کاشته می شود و اگر در سایر مقاطع تحصیلی آموزش خوبی ببیند ، برای دوره اول مشکلی وجود ندارد ، اما اگر به آنها پیشنهاد نشود آموزش مناسب ، تأثیرات آن. در مراحل بالاتر قابل مشاهده خواهد بود و اینجاست که حکم پیشگیری قبل از درمان لغو می شود. کرونا در سالهای اخیر صدمات جدی به بخش آموزش وارد کرده است و با تبدیل از آموزش حضوری به آموزش مجازی و عدم آمادگی برای گذراندن دوره های آموزش مجازی ، منجر به عدم ارائه آموزش کافی به دانش آموزان شده است. بدون شک ، دغدغه والدین یافتن بهترین آموزشی است که فرزندان آنها بتوانند به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و دروس خود را با خیال راحت فرا بگیرند. آموزشی که امروز می خواهیم به شما ارائه دهیم همان آموزشی است که بدنبال آن بودید و ما آن را به عنوان آموزش اجی و مجی می شناسیم.

 

در سال 98 ، جهان با یک میهمان ناخوانده به نام ویروس کرونا روبرو شد که نظم را در همه زمینه ها تغییر داد و حتی بخش آموزش نیز از شر این میهمان ناخوانده خلاص نشد. در این قسمت کلیه فعالیت ها مجازی و حتی آموزش مجازی شد اما با کیفیت بسیار پایین. از این نظر ، یک موسسه جدید به نام موسسه اجی مجی فعالیت خود را به عنوان یک نشریه دیجیتال که محتوای آموزشی تولید می کند و از بهترین معلمان کشور برای تدریس هر درجه و همچنین ترکیبی از فن آوری و آموزش استفاده می کند تا والدین و سایر دانش آموزان از آن استفاده کنند ، فعالیت خود را آغاز کرد. نگرانی ها. اوه ، آنها هیچ تحصیلاتی ندارند. در مرحله بعدی ، اجی مجی و معلمان این مجموعه را به طور کامل معرفی خواهیم کرد و همچنین هدیه ویژه ای را که این موسسه به صورت رایگان و برای مدت زمان محدود به داوطلبان می دهد ، ارائه خواهیم داد.

 

آموزش ویدیویی موسسه و طراحی اجی مجی برای دوره های ابتدایی

ابتدا اجازه دهید نام این مجموعه آموزشی را بررسی کنیم و اینکه چه فلسفه ای در پشت آن نهفته است! اجی مجی از نام دو عروسک به همین نام مشتق شده است که به همراه اساتید در آموزش این مجموعه حضور دارند و به نوعی نماینده دانش آموزانی هستند که تأثیر زیادی در آموزش داشته اند. به گونه ای که دانش آموز پس از کمی یادگیری با این مجموعه ، دیگر نمی تواند از آموزش بلند شود و حتی ترجیح می دهد به جای دیدن کارتون و فیلم ، آموزش را ببیند. از طرف دیگر اجی و مجی نیز نقش دانشجو را ایفا می کند و در هر جلسه می تواند نقش یک فرد درونگرا ، برونگرا ، دانشجوی خجالتی و ... را بازی کند. و معلمان نیز با استفاده از اصول روانشناختی متناسب با وضعیت هر دانش آموز آموزش می دهند. مشکلات فوق را فراهم کرده و تا حدی حل کنید.

 

موسسه اجی مجی همچنین انقلابی در تدریس خود ایجاد کرده و برای اولین بار در کشور در زمینه آموزش ابتدایی فناوری را به بخش آموزش وارد کرده است. به گونه ای که از بهترین فناوری ها مانند 3D ، AR و ... برای همه تدریس ها استفاده شده است که دانش آموز با کمک آن می تواند تدریس را بفهمد و یاد بگیرد و این بار دیگر نیازی به حفظ یا حتی حفظ یک کلمه نیست . عدم. در آموزش هر مبحث ، دانش آموز با تصاویر معلمان مجموعه و همچنین قصه گویی آنها به اعماق هر مبحث سفر می کند و مطالب را به صورت تصویری فرا می گیرد و از این نظر ، آموزش بسیار جذاب خواهد بود. . از این طریق نباید نقش اجی مجی را نادیده گرفت ، زیرا دانش آموزان به زودی با آنها احساس صمیمیت خواهند کرد.

 

آدرس موسسه اجی مجی : https://ajjimajji.org/ajimaji-institute

 

استفاده از برترین معلمان کشوری در موسسه اجی مجی

برای تدریس دروس هر پایه از بهترین معلمان کشور استفاده شده است. افرادی که سالها در این زمینه تخصص داشته و بهترین تدریس را که می توان تصور کرد ارائه داده اند. قبل از اجی مجی ، ممکن است حضور در این کلاس های معلمان برای بسیاری نگران کننده باشد ، اما به دلیل محدودیت حضور امکان پذیر نبود. اما با کمک آموزش های اجی مجیA Maji ، در هر کجای ایران که باشید این امکان وجود دارد و مانند این است که در کلاس بهترین معلمان کشور بصورت خصوصی باشید و با فیلم های آموزشی اجی مجی ، هم از نظر هزینه ، هم زمان و زمان. پس انداز کنید و مطمئن باشید که فرزندان شما بهترین آموزش ممکن را دریافت می کنند.

 

 

 

اما در مورد مربیان اجی مجی ، این نکته بسیار مهمی است که همه این مدرسان از بهترین معلمان کشور بوده اند و توانسته اند در جشنواره های مختلف از جمله تولید محتوا و تجربه چندین ساله خود با کمک به جایگاه خود برسند. اجی مجی و تیم محتوا. آن را بصری به دانش آموزان بدهید. معلمان اجی مجی خانم ها مینا قاجار در کلاس اول ، خانم نرجس نوربخش در کلاس دوم ، خانم ریحانه رضایی در کلاس سوم و خانم فرزانه صدیقی در کلاس چهارم هستند. از معلمان مختلفی برای تدریس دروس پنجم و ششم استفاده شده است. خانم نیلوفر قهرمانی ریاضیات کلاس 5 و 6 را تدریس می کند ، خانم اکرم دمچرالی هدایای کلاس 5 و 6 و بهشت ​​را تدریس می کند ، خانم مریم احمدپور کلاس 5 دبستان را تدریس می کند ، خانم زهرا بولیوند تدریس می کند علوم کلاس 5 و مطالعات 6 به عهده خانم مریم احمدی است. برای اطلاع از لیست قیمت محصولات اجی مجی می توانید به سایت مجموعه مراجعه کنید.

 

20٪ محتوای آموزشی رایگان هر پایه ، هدیه اجی مجی برای دانش آموزان

اجی مجی همچنین برای همه دانشجویانشان رفتار ویژه ای دارد. در هر سطح ، می توانید 20٪ از کل محتوای آموزشی هر کلاس را به صورت رایگان دریافت کنید. این محتوا از تمام دوره های سطح اجی و مجی انتخاب شده است و می توانید در کمترین زمان از آن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیر دانش آموزان ابتدایی خود را در یادگیری و خواندن مشاهده کنید. برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است همین الان مدرک + نام دانشجو داشته باشید. و نام خانوادگی خود را برای سامانه پیامکی اجی مجی را به  10002907 ارسال کنید تا کارشناسان آموزش اجی مجی بلافاصله با شما تماس گرفته و عزیزان شما را راهنمایی کنند.

 

 البته مزیت بزرگ اجی مجی که همراه با محصولات در اختیارتان قرار می گیرد ، مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید محصولات آموزشی این موسسه است. بهترین کارشناسان و مشاوران دانشگاهی در کنار شما خواهند بود و به شما در تهیه محصولات آموزشی کمک می کنند. پس از تهیه محصولات ، از پشتیبانی نیز بهره مند خواهید شد و مشاوران مجموعه در کنار شما خواهند بود و راهنمایی های لازم را برای بدست آوردن بهترین نتیجه و بازدهی بالا به شما می دهند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن پرونده آموزش را تکمیل کنید ترمینا اجی مجی کمک کرده و نتیجه دلخواه را بدست آورید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۳
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی