حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

بهترین مدرس دین و زندگی

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۴ ق.ظ

اما سوالات ترکیبی از چند فصل مختلف جمعآوری میشوند

از بین تمام ویژگی هایی که با بررسی مجموعه حرف آخر می توان به آن ها رسید، اولین ویژگی که نظر مخاطب را به خود جلب می کند انسجامی است که مابین تدریس تمامی دروس وجود دارد، مثلا برای تدریس تمامی دروس این مجموعه از یک نوع قالب پاور پوینت، یک رنگ، یک فونت و یک اندازه استفاده شده است و در تدریس تمامی دروس هم شهودی سازی و الگو سازی به چشم می خورد همین موضوع باعث شده تا دانش آموز بتواند به صورت کامل با تمامی آموزش های این مجموعه ارتباط برقرار کند و صد البته که از لحاظ روانشناسی هم یک ویژگی فوق العاده اینجا وجود دارد، هر آن چیزی که دانش آموز برای موفق شدن در کنکور نیاز دارد در کنار محصولات حرف آخر در اختیار وی قرار داده خواهد شد و دیگر خیال وی از بابت منابع راحت است و دغدغه کامل کردن منابع را نخواهد داشت. برترین تکنولوژی های آموزشی استفاده شده است تا هر چیزی که در ذهن مدرس می گذرد برای دانش آموز و داوطلب بتوان آن را نمایش داد و همین موضوع ظاهرا ساده باعث آموزش کاملا مفهومی شده است از طرف دیگر پروسه یادگیری با کمک شهودی سازی نیز به شدت آسان می شود. در ادامه می توانید برنامه دو ماهه کنکور حرف آخر را هم مشاهده کنید.

در روش های سنتی آموزشی مشکلی که وجود دارد این است که شاید مدرس نتواند به خوبی آنچه را که در ذهنش وجود دارد منتقل کند اما در آموزش شهودی این امر امکان پذیر شده است. همچنین بعد از دوره دو ماهه آموزش نوبت به مرور و تمرین و تکرار خواهد رسید و دانش آموز با بیست آزمون حرف آخر که همان پروژه 40 می باشد در طی 40 روز علاوه براینکه 5000 تست برای این درس حل خواهد کرد قادر خواهد بود 20 بار نیز کل دروس را مرور تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر کند. بعد از مدتی رفته رفته زمینه فعالیت این مجموعه گسترش یافت و مدرسین دیگری همچون استاد منتظری برای سایر دروس گرد هم آمدند و بنیاد اصلی موسسه حرف آخر شکل گرفت. حدود ده سال است که موسسه آموزشی حرف آخر در حال فعالیت می باشد. این موسسه در سال های اخیر توانسته است جایگاه خوبی را در میان کنکوری ها به خود اختصاص دهد و نتایج خوبی نیز با کمک منابع آن کسب شده است. اما خاص ترین ویژگی این فروشگاه حرف آخر جشنواره تخفیفات این مجموعه است که در بازه های مختلف سال تخفیفات پله ای و درصدی را برای منابع خود اعمال می کند و دانش آموزان می توانند بسته به نیاز خود منابع آموزشی را با تخفیف دریافت کنند. در ادامه می توانید بهترین مدرس دین و زندگی را هم مشاهده کنید.

اما در واقع فروشگاه حرف آخر یک فروشگاه آنلاین می باشد و تمامی محصولات حرف آخر اعم از آموزش و آزمون در آن وجود دارد و دانش آموز متناسب با نیاز خود و مشکلات آموزشی که دارد اقدام به تهیه منابع خواهد کرد. در میان ویژگی های بالا به جامع بودن و کامل بودن منابع حرف آخر اشاره شد و باید بدانید که محصولات حرف آخر تنها لوح های آموزشی نیست بلکه شامل لوح های آموزشی، جزوات جهت کاهش زمان مشاهده فیلم، برنامه ریزی کاملا دقیق، آزمون های شبیه ساز کنکور و پشتیبانی می باشد. امروز در یک گزارش خبری وارد دنیای آموزش خواهیم شد و موسسه حرف آخر که یکی از تولیدکنندگان محتوای آموزشی از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم و کنکور می باشد را بررسی خواهیم معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول کرد. اگر کنکوری هستید یا یکی از اعضای خانواده تان در حال آموزش است این مطلب را انتها مطالعه کنید چون ممکن است این موسسه بتواند برای کسب موفقیت به شما نیز کمک کند. بدون شک دلیل اصلی موفقیت این مجموعه را می توان رونمایی از سبک جدیدی از آموزش دانست که به پویا نمایی معروف است و دو زیر شاخه دارد. زیر شاخه اول شهودی سازی و زیر شاخه دوم هم استفاده از الگو می باشد.

فروشگاه حرف آخر یکی از کاملترین فروشگاه های محصولات آموزشی می باشد. اگر اهل مشاهده تلویزیون و شبکه های ملی باشید یا کمی به جستجو در شبکه های مجازی پرداخته باشید حداقل یک بار نام موسسه آموزشی حرف آخر را شنیده اید. با شنیدن نام فروشگاه ممکن است به یاد فروشگاه های حضوری بیفتید که در آن جا تمامی محصولات به ترتیب در قفسه ها وجود دارند و شما متناسب با نیاز خود آن ها را انتخاب خواهید کرد. اما با کمک الگو سازی این مشکل نیز حل شده و داوطلب به جای یاد گرفتن صد ها فرمول برای هر درس، با کمترین تعداد الگو می تواند به سوالات کنکور پاسخ دهد. تمامی موارد بالا با توجه به زمانی که داوطلب تا کنکور در اختیار دارد ارائه می شود. موسسه ای که به صورت دیجیتال در حال تولید محتواهای آموزشی است و تدریس های خود را در قالب لوح های آموزشی یا همان نشر دیجیتال ارائه می دهد. دومین زیر شاخه یا همان الگو سازی هم روش هایی است که برای حل سوالات به کار برده می شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۸
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی