حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۶ ق.ظ

پکیج 5 روز با حرف آخر شامل 30 ساعت آموزش از کل دروس کنکور است که با برنامه ریزی دقیقی که در کتاب کار آن وجود دارد دانش آموز در طی 5 روز شروع به مطالعه مباحث می کند؛ در پایان هر روز هم برای محم زدن آموخته های دانش آموز برای هر درس یک آزمونک طراحی شده است که دانش آموز آن ها را حل خواهد کرد و با کمک پاسخنمایی که از توسط اساتید ارائه خواهد شد به صورت کامل مطالب را مرور خواهد کرد. همچنین یکی از نگرانی های والدین و دانش آموزان مشکلاتی است که ممکن است سهوا برای لوح های آموزشی اتفاق بیفتد از جمله شکسته شدن یا خرابی که راه حل این موسسه آموزشی برای این قبیل مشکلات بخش گارانتی محصولات حرف آخر می باشد که در این بخش مشکلات ایجاد شده به صورت کامل بررسی خواهد شد و کارکنان این بخش در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم برای برطرف کردن این مشکلات را ارائه خواهند داد و دیگر خیال دانش آموز و والدین آن ها بابت این قبیل مشکلات به صورت کامل راحت خواهد شد و تنها کاری که باید انجام شود از سوی داوطلب، وقت گذاشتن و تلاش لازم برای اجرای برنامه حرف آخر می باشد. در ادامه می توانید پکیج های جامع حرف آخر را هم مشاهده کنید.

موسسه حرف آخر در کنار محصولات خود پشتیبانی و مشاوره را نیز در اختیار دانش آموزان قرار می دهد به نحوی که یک برنامه ریزی دقیقه که توسط خود اساتید تدوین شده است برای دانش آموزان ارسال خواهد شد و در قالب یک لوح مشاوره ای نیز تک تک مدرسین شیوه مطالعه و استفاده از محصولات آموزشی را توضیح تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر خواهند داد. نکته اول در مورد قیمت محصولات حرف آخر مربوط به جامع بودن منابع این مجموعه است به نحوی که دانش آموز قرار نیست در کنار منابع این مجموعه به سراغ منابع دیگری نیز برود و مجدد هزینه کند، نکته دوم هم کیفیت آموزش است که از برترین اساتید کشوری در آموزش استفاده شده است و هر ساعت از آموزش هر درس در حرف آخر به طور میانگین 20/000 تومان برای دانش آموز میباشد. قسمت دوم هم مربوط به تمرین و تکرار و تسلط است که داوطلب در یک بازه 40 روزه با کمک بیست آزمون حرف آخر حدود 5 هزار تست شبیه ساز کنکور حل خواهد کرد و با کمک تکنولوژی آموزشی بکار رفته در آن قادر خواهد بود 20 بار دروس خود را مرور کند. در این پکیج برای تمامی مباحث تصویر سازی های ثابت و متحرک طراحی شده است و به نحوی در تدریس مورد استفاده داده شده اند که همانند آن است که دانش آموز به درون هر مبحث سفر کند و اتفاقاتی که در آن رخ میدهد را به صورت شهودی ببیند و درک کند.

یکی از پروژه هایی که هر سال از بهمن ماه در این موسسه ارائه میشود پروژه 6040 حرف آخر است که به شدت مورد استقبال داوطلبان قرار گرفته است. اما جالب است بدانید که مجموعه آموزشی حرف آخر برای این موضوع راه کاری را ارائه داده است. یکی از دلایل این موضوع هم فاصله گرفتن از آموزش مفهومی است و داوطلبان کنکور فط به دنبال راه حل های سریع برای حل سوالات هستند که این خود مشکل ساز بوده و باعث شده که دانش آموز از اصل موضوع فاصله بگیرد. انسجامی که به سختی میتوان در بین منابع کنکور پیدا کرد و آن هم سبک آموزش در معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول تمامی دروس است. مشکلی که به شدت در آموزش سنتی به چشم میخورد و باعث شده است تا دانش آموز نتواند به خوبی مطالب را درک کند و مجبور به حفظ آن شود. برنامه ای که ریز به ریز تعین کرده است تا داوطلب هر روز کدام دروس را مطالعه کند، از هر درس کدام مبحث و برای خواندن آن مبحث چه قدر زمان بگذارد. علاوه بر این یکی از دغدعه های والدین در انتخاب منبع هزینه ای است که باید پرداخت کند و در نگاه اول با مشاهده لیست قیمت محصولات حرف آخر ممکن است احساس کند هزینه زیادی را قرار است پراخت کند اما اصلا اینگونه نیست. در ادامه می توانید آزمون های حرف آخر را هم مشاهده کنید.

آموزش های حرف آخر با کمک تکنولوژی های برتر جهان ارائه شده است و این تکنولوژی سبب شده است تا هر آنچه در ذهن مدرس میگذرد بتوان به تصویر کشید و به دانش آموزان نشان داد تا بتوانند مطالب را درک کنند. هر سال موسسه حرف آخر دو پروژه را برای دانش آموزان خود ارائه می دهد. قسمت اول یعنی آموزش تنها در 60 روز اتفاق خواهد افتاد و با پویا نمایی هایی که به کار برده شده است دانش آموز در قالب 60 روز می تواند بر روی دروس خود مسلط شود. اما اینجا یک نکته بسیار حائز اهمیت است که تدریس زیست سه لایه علاوه بر تاثیر گذاری بر روی تسلط داوطلب حجم بسیار کمی نیز دارد. به نحوی که در تدریس تمامی دروس موسسه حرف اخر از شهودی سازی و الگو سازی استفاده شده است و از طرفی حتی تم صفحات آموزشی، فونت و اندازه صفحات نیز به یک اندازه میباشد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور لطفا از صفحه ما بخواهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۸
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی