حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

با حرف آخر فراموشی را به فراموشی بسپارید!

اما معجزه استاد شیروانی در بخش مسائل شیمی است که با 3 الگو صفر تا صد مسائل شیمی را در 3 ساعت آموزش داده اند و در 27 ساعت نیز حدود 2 هزار تست و تمرین برای دانش آموز با کمک همان سه الگو تحلیل و بررسی شده است. نکته جالب هم در مورد کنکور 99 وجود تست هایی المپیادی در درس شیمی بود که به معنای واقعی اذیت کننده بودند و زمان زیادی حدود دو برابر زمان مقرر برای پاسخگویی به تست ها نیاز بود. در این بخش با کمک بیست آزمون شبیه سازی شده کنکور و صد البته تکنولوژی پاسخنما داوطلب مشابه ترین تست ها به کنکور را حل خواهد کرد و از طرفی با هر آزمون یک دور نیز دروس خود را مرور خواهد کرد. اما در انتخاب نام 6040 از سوی موسسه یک فلسفه نیز وجود دارد که اشاره به زمان آموزش و حل تست دارد. قسمت اول یعنی 60 به آموزش اشاره دارد و دانش آموز با کمک لوح های آموزشی قادر خواهد بود تا تنها در 60 روز صفر تا صد آموزش دروس را فرا گیرد قسمت دوم نیز به مرور و تمرین تکرار و آزمون اشاره دارد که دانش آموز در قالب 40 روز می تواند بیست بار کل دروس کنکور خود را مرور کند و حدود 5000 تست شبیه ساز کنکور نیز حل کند و اینجاست که دانش آموز در طی دو مرحله آموزش و تمرین تکرار برای کنکور به تسلط کامل خواهد رسید. در ادامه می توانید پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر را هم مشاهده کنید.

اما امروز در قالب یک گزارش خبری به بررسی یکی از موسسات آموزشی خواهیم پرداخت که توانسته است محبوبیت قابل قبولی را در میان دانش آموزان کنکوری کسب کند و از طرفی دیگر با کمک این موسسه نه تنها نیاز دانش آموز به مشاوره و برنامه ریزی و منبع حل خواهد شد بلکه دیگر حتی به آزمون هم نیازی پیدا نخواهد کرد. شاید تلاش خوب را همه دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری داشته باشند اما دانش آموزان با یک چالش بزرگ مواجه هستند؛ با توجه به تعدد منابع و مشاوره پیدا کردن بهترین منبع شاید امری به شدت دشوار باشد. در پاسخ به این سوال می توان به 3 فاکتور اشاره کرد: 1. تلاش که مهم ترین عامل برای موفقیت می باشد 2. منبع مناسب 3. داشتن یک مشاور یا هدایتگر تا به شما درست نرین و نزدیک ترین راه به موفقیت را نشان دهد. اگر کنکوری هستید یا از نزدیکان شما قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند مطالعه این گزارش خبری را به شدت به شما توصیه می کنیم. اولین مورد یادگیری به شدت آسان است و دیگر دانش آموز نیازی به حفظ کردن و صرف زمان زیاد نخواهد داشت زیرا اصل مطلب و مفهوم را یاد خواهد گرفت.

اما بازهم نمی توان از اهمیت این درس در کنکور به ویژه برای افرادی که به دنبال رشته های زیرگروه 2 از جمله دارو سازی هستند چشم تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر پوشی کرد. بنیان گذار موسسه حرف آخر استاد عبدالرضا منتظری می باشد که تدریس درس ریاضی را در این موسسه بر عهده دارند و خود نیز فارغ التحصیل رشته مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی اصفهان می باشند و حدود 30 سال در زمینه آموزش و تدریس ریاضی فعالیت داشته اند. حرف آخر به عنوان یک موسسه آموزش دروس کنکور به سبک نشر دیجیتال فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی آغاز و در راستای ارائه انواع فیلم و لوح های آموزشی کنکور فعالیت خود را شروع کرده است. در بحث مفاهیم شیمی که کل آموزش به صورت شهودی ارائه می شود و انیمیشن های استفاده شده اصل مفاهیم را به دانش آموز یاد داده و باعث درک راحت مطالب می شود. دومین مورد مدت افزایش مدت زمان ماندگاری مطالب در ذهن است زیرا مطالبی که به صورت شهودی آموزش داده شود در نیمکره راست مغز قرار خواهد گرفت که چندین برابر حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور ماندگاری بیشتری دارد. سبک جدیدی که موسسه حرف آخر و استاد منتظری در آموزش دروس به کار بردند را با نام پویا نمایی می شناسیم.

اما بازهم شیمی حرف آخر و استاد غلامحسین شیروانی می توانند راه حل این مشکل باشند. شاید بارها در شبکه های مجازی و یا تلویزیون نام پروژه های موسسه آموزشی حرف آخر از جمله پروژه 6040 را شنیده باشید. عده زیادی از تصور این است که پویا نمایی به معنی تصویر سازی است اما باید بدانید که شهودی سازی و تصویر سازی تنها یک بخش از آموزش پویا نمایی است و بخش دیگر آن استفاده از الگو سازی در بحث آموزش است. به عبارت دیگر به مجموع شهودی سازی و استفاده از انیمیشن در کنار الگو سازی، پویا نمایی گفته می شود. این پروژه از زمان رونمایی خود محبوبیت فراوانی نیز کسب کرده و با استقبال زیادی از طرف دانش آموزان مواجه شده است. در اولین قسمت از این پروژه یا همان پروژه 60، صفر تا صد آموزش در قالب لوح های آموزشی در اختیار دانش آموز قرار داده می شود. بخش بعدی که تکمیل کننده آموزش است همان پروژه 40 می باشد. آیا می دانید در کنکور سراسری 98 و 99 درس شیمی در میان تمامی دروس عمومی و اختصاصی کمترین میانگین درصد را داشت؟ در ادامه می توانید پروژه ۶۰۴۰ نظام جدید حرف آخر را هم مشاهده کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول لطفا از صفحه ما بخواهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۸
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی