حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

دینی حرف آخر

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۰ ق.ظ

با ایجاد شرایط کرونایی در کشور و عدم برگزاری کلاس های درس و نبود زیرساخت های مناسب برای آموزش آنلاین، این موسسه اقدام به تولید پکیج های متوسطه اول نیز نموده است که با استفاده از همان اساتید مجرب که سال ها تجربه آموزش در سطح کنکور را دارند به تولید دی وی دی های آموزشی این مقطع نموده است. به همین منظور و به دلیل اهمیت آموزش صحیح و کارآمد در این پایه موسسه حرف آخر اقدام به تولید محصولات آموزشی برای سال نهم نموده است. قسمت اول اشاره به آموزش دارد که کل آموزش حرف آخر با روش پویا نمایی را داوطلب تنها در 60 روز به صورت کامل یاد خواهد گرفت؛ اینجا خلاء آزمون به شدت مشاهده می شود و به همین دلیل 20 آزمون حرف آخر وارد عمل می شود. آزمون هایی که به شدت با استراتژی مهم طراحی شده اند و داوطلب با کمک آن می تواند تنها در 40 روز آمادگی لازم برای کنکور را کسب معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول کند. همانطور که گفته شد موسسه حرف آخر از سال 1399 وارد مقطع متوسط اول شده است و به تولید محتواهای آموزشی خاص و به ویژه برای پایه های مختلف این مقطع مهم پرداخته است. پروژه 6040 موسسه حرف آخر که چندین سال است توسط این موسسه به دانش آموزان ارائه می شود امتحان خود را به خوبی پس داده است چرا که تعداد زیادی از دانش آموزان با استفاده از این پروژه و در مدت زمان بسیار کوتاه 100 روزه به موفقیت و کسب درصد های بالا دست یافته اند. در ادامه می توانید دینی حرف آخر را هم مشاهده کنید.

موسسه حرف آخر به طور جدی از سال 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری مدرس نام آشنای ریاضی کنکور وارد عرصه کنکور شده و به سرعت پله های ترقی را پیموده و توانسته است جایگاه خوبی در میان داوطلبان کنکور کسب کند. موسسه حرف آخر که از سال 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری شروع به فعالیت گسترده در زمینه کنکور کرده است از برترین موسساتی است که منابع آن سال هاست مورد استفاده رتبه برتر ها قرار می گیرد و هر ساله تعداد زیادی از رتبه برترهای این موسسه با حضور در برنامه های تلویزیونی از تاثیر پکیج های این موسسه در موفقیت این دانش آموزان و کمک مشاوران و اساتید این موسسه صحبت می کنند. می شناسیم ؛ این پروژه تقریبا هر سال تا بهمن ماه به داوطلبان کنکور توصیه می شود اما از بهمن ماه به بعد که داوطلبان زمان کمی را تا کنکور در اختیار دارند موسه حرف آخر از یکی از برترین پروژه های آموزشی خود یعنی پکیج 6040 حرف آخر یا برنامه دو ماهه حرف آخر را معرفی می کند. برای دریافت این هدیه کافیست عبارت "5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا از طریق دپارتمان مشاورین حرف آخر برای تهیه و مشاوره رایگان از طریق شماره تماس های زیر اقدام کنید.

دپارتمان زیست شناسی موسسه حرف آخر با تدریس لایه ای این درس به درک درست و مفهومی این درس کمک تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر شایانی کرده است. یکی از مشکلات اصلی که برای دانش آموزان این پایه اتفاق می افتد عدم توجه به زیر ساخت های لازم برای ورود به متوسطه دوم است بارها دیده شده دانش آموزان با آموزش غلط و و عدم اطلاعات کافی وارد متوسط دوم میشوند که این امر سبب می گردد این دانش آموزان دچار چالش های زیادی شوند که آن ها را از درس و آموزش زده می کند. سوالات مستقل سوالاتی هستند که دقیقا از یک فصل مشخص طراحی میشوند. از طرفی در کنار آموزش هوشمند خود از الگوسازی نیز استفاده می کنند که همین موضوع ساده باعث شده تا دیگر دانش آموز برای هر سوال یک فرمول حفظ نکند و کل سوالات یک مبحث را فقط با یک الگو بتواند حل کند. ایشان دین و زندگی را بدون حفظ کردن حتی یک کلمه به صورت شهودی با الگو و انیمیشن آموزش میدهند. در کنکور های چند سال اخیر به خوبی می بینیم که دیگر سوالات از فاز حفظی خارج شده و کاملا مفهومی شده است و دانش آموزان با دید سطحی نمی توانند به نتیجه گیری در کنکور امیدوار باشند. در ادامه می توانید ریاضی حرف آخر را هم مشاهده کنید.

بسته ای که با کمک آن و برنامه ریزی دقیقی که تدوین شده است در 5 روز توانایی کسب خواهید کرد که با کمک آن می توانید 40 تست قطعی کنکور را پاسخ دهید. همچنین آموزش هفت الگوی طلایی زیست شناسی که سبب افزایش سرعت عمل دانش آموزان در هنگام حل تست های کنکور سراسری شده است. با توجه به درصد های 100 که در سال های گذشته دانش آموزان استاد یوسفیان پور کسب کرده اند به خوبی می توان از کیفیت تدریس این استاد برجسته مطمئن شد. این روزها آنچه که به خوبی در میان دانش آموزان مقطع متوسطه و کنکوری های عزیز بیشتر دیده می شود اعتراض به سبک و نحوه آموزش ب صورت مجازی است که دانش آموز بخوبی نمی تواند با درس ارتباط برقرار کنید و مطالب پیچیده و سنگین را به خوبی بیاموزد اکثر دانش آموزان مقطع متوسطه اول از این گله دارند که آموزش مجازی جایگزین مناسبی برای کلاس و مدرسه نبوده و آنها را با مشکلات زیادی برای آموزش دروس مواجه کرده است که اکثرا هم سبب ناراحتی بین دانش آموزان و والدین می گردد. حال آنکه آیا راه حل مناسبی برای حل مشکلات دانش آموزان مقطع متوسطه اول و کنکوری های سخت کوش وجود دارد؟

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور لطفا به بازدید از وب سایت ما.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۸
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی