حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

روش تست زنی ریاضی کنکور

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۶ ق.ظ

اصلا زمان برای اینکار وجود دارد؟

بازه زمانی اول یا 60 بیانگر آموزش صفر تا صد دروس در 2 ماه است و بازه زمانی دوم یعنی 40 به مرور و تثبیت و تسلط اختصاص دارد. در این پروژه داوطلب در دو بازه زمانی 60 روزه و 40 روزه به تسلط کامل دست پیدا میکند. این برنامه مانند یک نقشه راه عمل کرده و به بهترین سبک ممکن داوطلب را به جلو سوق میدهد و همانگونه که قبلا نیز اشاره شد تنها کاری که داوطلب باید انجام دهد اجرای برنامه حرف آخر میباشد. اما کنکور نیز مانند هر حرفه دیگری نیاز به ابزار مخصوص خود است که داوطلب با کمک آن بتواند پیش برود و این ابزار همان منابع آموزشی کنکور هستند. همین موضوع سبب شد تا افرادی مانند روژین و هانا یاری با کمک زیست حرف اخر موفق شوند تا زیست کنکور با آن گستردگی را حدود 90 درصد بزنند و به رتبه 12 و 18 دست پیدا کنند. دومین دلیل محبوبیت فوق العاده بالای زیست حرف اخر آموزش بر مبنای شهودی سازی است. هر سال بالغ بر 1 میلیون نفر در کنکور سراسری شرکت میکنند و یکی از آزمون های سرنوشت ساز و به شدت تاثیر گذار در زندگی هر دانش آموزی است. در این قسمت بیست آزمون شبیه ساز و کاملا منطبق با سوالات کنکور در اختیار دانش آموز قرار خواهد گرفت که علاوه بر سوالات استاندارد دارای پاسخنما هستند و این تکنولوژی کمک میکند تا با هر آزمونی که دانش آموز حل میکند یک بار کل دروس را مرور کند و در انتها این قسمت دانش آموز بیست بار کل دروس را مرور کرده و 5 هزار تست نیز برای تسلط معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول حل کرده است.

افراد متعددی در بخش مشاوره حرف آخر در حال فعالیت هستند که تعداد آن ها در حال حاضر بالغ بر 1000 نفر می باشد. این موسسه دارای ویژگی های منحصربفردی است و امروز به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. موسسه حرف آخر از سال 90 فعالیت رسمی خود را در قالب نشر دیجیتال در زمینه آموزش دروس دبیرستان و کنکور شروع کرده است و امروزه هم به محبوبیت فراوانی در میان دانش آموزان و والدین آن ها دست پیدا کرده است که دلیل آن هم محتواهای ارزشمند این مجموعه میباشد که به داوطلب کمک میکند تا در هر سطحی که باشد، سال دوازدهمی باشد یا ده سال از کنکور فاصله گرفته و مجدد قصد شرکت در کنکور سراسری را دارد، بتواند با منابع و آموزش های این موسسه در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین شکل ممکن آموزش را به صورت کامل یاد بگیرد و هر آنچه که در پیمودن مسیر کنکور نیاز دارد در اختیارش قرار دهد. در لایه اول با کمک انیمیشن و شهودی سازی صفر تا صد آموزش هر مبحث برای دانش آموز به تصویر کشیده شده است و در این لایه آموزش در اختیار وی قرار داده می شود. این بار حرف آخر نیز از روشی نوین استفاده کرده است که هر یک بار مشاهده دی وی دی های حرف آخر برای هر مبحث به منزله سه بار مطالعه و مرور همان مبحث میباشد که به زیست سه لایه مشهور است. در ادامه می توانید بهترین مدرس شیمی را هم مشاهده کنید.

از هر رتبه برتری که درصد بالایی در زیست شناسی کسب کرده سوال شود که راز موفقیت او چه بوده بدون شک پاسخ خواهد داد مرور بالای این درس. درس زیست حیاتی ترین درس در رشته تجربی است که در کسب موفقیت و رسیدن به رشته های معتبر از جمله پزشکی و دندان پزشکی بسیر موثر است. هدف تمامی شرکت کنندگان نیز کسب رتبه عالی و رسیدن به دانشگاه و رشته معتبر در سطح کشور است و در حالت کلی داوطلب باید یک مسیر مشخص را بپیماید تا به نتیجه مد نظر خود دست پیدا کند. امروز قصد داریم در قالب یک گزارش خبری وارد دنیای کنکور شویم و یکی از موسساتی که در سال های اخیر نتایج چشمگیری داشته است به صورت کامل معرفی کنیم. به همین دلیل امروز قصد داریم یکی از موسسات آموزشی کنکور را به شما معرفی کنیم با نام موسسه حرف آخر. اما امروزه یک مشکل اساسی در انتخاب بهترین منبع برای کنکور وجود دارد و آن هم تعدد منابع است که کار را به شدت سخت کرده است. در محصولات حرف آخر به جای ارائه حجم زیادی از فرمولها و تکنیک ها تنها با یک الگو ، طیف وسیعی از سوالات کنکور حل می شود . در ادامه می توانید روش تست زنی ریاضی کنکور را هم مشاهده کنید.

همچنین یک نفر نیز به عنوان پشتیبان در کنار محصولات حرف آخر کنار داوطلب خواهد بود و برای پیگیری مشکلات و سوالات وی را همراهی خواهد کرد و به این ترتیب نیاز های مشاوره ای دانش آموزان به صورت کامل برطرف خواهد شد. پیدا نخواهد کرد و تمامی این موارد به صورت یک جا در اختیار دانش آموز قرار داده میشود و تنها کاری که باید انجام دهد تلاش برای اجرای برنامه تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر این موسسه است. از اهمیت مشاوره و برنامه ریزی اصلا نمی توان چشم پوشی کرد. بهترین منبع آموزشی ممکن هم که در اختیار داشته باشید بدون مشاوره و برنامه ریزی بازدهی خوبی نخواهد داشت.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور لطفا از صفحه ما بخواهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۸
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی