حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

مشاوران موسسه حرف آخر

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۵ ق.ظ

با حرف آخر فراموشی را به فراموشی بسپارید!

البته پیدا کردن منبع خوب نیز به خودی خود کار راحتی نیست و تعدد منابع آموزشی موجب ایجاد چنین مشکلی شده است. با توجه به تعدد منابع آموزشی اعتماد کردن از سوی والدین امری دشوار شده و از طرفی این موضوع کاملا منطقی هم می باشد. همچنین در بازه های متفاوتی از سال فروشگاه حرف آخر بر روی منابع خود از تخفیفات فوق العاده ای استفاده میکند تا دانش آموزان بتوانند از این منابع بهره ببرند. حرف آخر یک موسسه نشر دیجیتال میباشد و محتواهای های آموزشی خود را در قالب لوح های آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. امروز قصد داریم وارد دنیای کنکور شویم و یکی از برترین تولید کنندگان محتواهای آموزشی کنکور با نام موسسه حرف آخر که سال هاست در زمینه آموزش دروس دبیرستان و کنکور فعالیت دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم. موسسه حرف آخر از سال 1390 فعالیت خود را بر مبنای تولید محتواهای آموزشی در قالب نشر دیجیتال شروع کرده است و بنیان گذار این موسسه هم مهندس عبدالرضا منتظری میباشد. علاوه بر آموزش کامل و جامع دروس کنکور این موسسه آزمون و مشاوره و برنامه ریزی هم در اختیار دانش آموزان خود در کنار منابع قرار میدهد که دیگر هیچ نگرانی و دغدغه ای وجود نداشته باشد و دانش آموز با خیال راحت برای کسب موفقیت در مسیر کنکور حرکت کند.  در ادامه می توانید رتبه لازم برای قبولی در پزشکی را هم مشاهده کنید.

این موسسه 20 درصد از کل منابع آموزشی خود را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که شامل آموزش، آزمون، برنامه ریزی و پشتیبانی می باشد. پروژه اول که به پروژه صفر تا صد یا پروژه 1000 ساعته یا برنامه 4 ماهه معروف است و پروژه آموزشی اصلی این موسسه می باشد. این پروژه به نوعی فشرده شده پروژه صفر تا صد این موسسه می باشد. همچنین این روند تا 5 روز ادامه خواهد داشت و در پایان روز پنجم یک آزمونک 150 سوالی نیز در اختیار داوطلب قرار داده می شود که از تمامی مباحث پنج روز طرح شده است و دانش آموز یک محک کامل برروی مطالبی که مطالعه کرده است خواهد داشت و از طرفی کل مطالب نیز مرور خواهد شد. پروژه 6040 حرف آخر از برترین محصولات این موسسه است که در بهمن ماه هر سال ارائه می شود. به طوی که در سال های اخیر به صورت میانگین از هر صد نفر شرکت کننده در کنکور تنها 4 نفر موفق به کسب درصد بالای 50 در درس فیزیک شده اند یعنی 4 درصد از کل شرکت کنندگان. در قدم اول تمامی مباحث فیزیک کنکور به صورت مفهومی و شهودی آموزش داده میشود حتی در بخش نیروشناسی قبل از شروع جلسه اول استاد کامیار مدرس این درس اشاره میکنند که به حدی آموزش مفهومی است که دانش آموز میتواند قوانین نیوتون را لمس کند، دومین مورد هم مربوط به پارامتر جذاب الگو سازی است که در این قسمت دیگر دانش آموز قرار نیست برای هر سوال یک فرمول یاد بگیرد بلکه یک الگو یاد خواهد گرفت و با کمک آن تمامی سوالات یک مبحث را حل خواهد کرد. در ادامه می توانید مشاوران موسسه حرف آخر را هم مشاهده کنید.

پکیج 5 روز با حرف اخر جوری طراحی شده است که دانش آموز با کمک آن در طی 5 روز توانایی لازم برای پاسخگویی به 40 تست قطعی از کنکور را پیدا خواهد کرد. حال پروژه 6040 خود از دو بخش تشکیل شده است؛ بخش آموزش و بخش تثبیت و حل تست و آزمون. البته همانطور که اساس پیشرفت در هر حرفه ای داشتن ابزار مناسب است، کنکور هم ابزار مخصوص خود را دارد که همان منابع آموزشی محسوب میشوند که داوطلب کنکور با کمک آن ها قرار است مسیر کنکور را بپیماید. برای دریافت این بسته یعنی 5 روز با حرف آخر کافیست عبارت " 5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا با شماره های زیر تماس بگیرید تا دپارتمان مشاوره حرف آخر به صورت کامل شما عزیزان معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول را راهنمایی تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر کنند. اما چنین موضوعی را اصلا در فیزیک حرف آخر نمیتوان مشاهده کرد. اما با تدریس های موسسه حرف آخر و تکنولوژی به کار برده شده در آن دیگر هیچ نیازی به حفظ کردن نخواهد بود و تنها با الگو و انیمیشن داوطلب به تسلط کامل در یادگیری دروس خواهد رسید. پروژه دوم هم که از بهمن ماه و به دلیل کمبود زمان ارائه خواهد شد پروژه 6040 حرف آخر نام دارد.

فیزیک هم یکی از دروس چالش بر انگیز کنکور میباشد و در سال های اخیر هم عملکرد خوبی از دانش آموزان در پاسخگویی به سوالات این درس مشاهده نشده است. نکته مهمی که در مورد این پروژه یعنی 6040 حرف آخر باید بدانید این است که یک پروژه کامل است و به صورت جمع بندی یا فقط مباحث مهم نمی باشد بلکه صفر تا صد کل دروس آموزش داده شده است. در تدریس حرف آخر یک انسجام درونی در تمامی دروس وجود دارد. آموزش یک بخش بسیار مهم و حیاتی در هر جامعه ای محسوب میشود و در کشور عزیزمان نیز این بخش بسیار حیاتی و مهم است به خصوص در بخش کنکور و دبیرستان که مبنای ورود داوطلب به دانشگاه و تحصیل در یک رشته و کسب مهارت است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور لطفا از صفحه ما بخواهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۸
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی