حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

اصلا زمان برای اینکار وجود دارد؟

البته در آزمون های حرف آخر یک تکنولوژی جدید با نام پاسخنما به کار رفته است که کمک می کند تا دانش آموز با هر آزمون یکبار کل دروس را نیز مرور کند. در کنار این دروس، پک کامل حرف آخر شامل 10 آزمون مبحثی برای رشته تجربی نیز می باشد که یک بانک تست محسوب می شود و داوطلب را به صورت کامل از شرکت در آزمون نیز بی نیاز خواهد کرد. این قانون مادر، الگو نامیده می معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول شود. قبلا در سیستم سنتی آموزش رسم بر این هست که اساتید هر درس، روش های منحصر به فرد حل هر سوالات سالیان گذشته کنکور را پیدا کرده و برای حل هر سوال، یک تکنیک خاصی ابداع می کنند. قطعا نام حرف آخر حداقل برای یک بار شنیده اید؛ قرار است به صورت کامل بت خصوصیات و سبک تدریس این موسسه آشنایی پیدا کنید پس تا انتها با ما همراه باشید. مشکل بزرگ تکنیک این هست که فقط برای حل یک سوال می تواند کاربرد داشته باشه. برای دوران مدرسه احساس می کنند که یک درس خواندنی است و باید متن آن روخوانی شود اما سوال اینجاست تا کنون چند نفر از ما در دوران تحصیلی خود توانسته ایم عمق داستان یکی از درس های ادبیات را درک کرده باشیم؟ در ادامه می توانید مهمترین فصل های زیست برای کنکور  را هم مشاهده کنید.

شیوه ای که همواره برای یادگیری قرابت توصیه می شود حل تست انبوه از این مبحث است؛ اما سوال اینجاست که داوطلب برای تسلط بر مبحث قرابت چه تعداد تست باید حل کند؟ حال تفاوتی ندارد که این آموزش در مقطع ابتدایی باشد، متوسطه اول، متوسطه دوم یا دانشگاه باشد در هر مقطعی آموزش جایگاه بسیار ارزشمندی دارد و به شدت باید به آن توجه کند. در این سبک آموزش کنکور که برای اولین بار در ایران توسط موسسه حرف آخر اجراء شد، کلیه منابع کنکور به صورت شهودی سازی و در قالب تصویرسازی و تکنولوژی انیمیشن تدریس می شوند. ابتدا کلیه مفاهیم درسی توسط اساتید حرف آخر از زبان فرمول به زبان تصویر ترجمه شده به صورت تصویرسازی شده وارد نیمکره ی راست مغز داوطلب خواهد شد. یعنی داوطلب به جای حفظ صدها فرمول تنها با کمترین تعداد الگو می تواند به کل سوالات یک مبحث پاسخ دهد. در کنار خرید پکیج های حرف آخر، مشاوره تخصصی و نحوه مطالعه دروس نیز به صورت رایگان در اختیار داوطلب قرار می گیرد. استاد عبدالرضا منتظری، از اساتید مطرح کنکور از سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی های آموزشی دنیا به دانش آموزان کنکوری موسسه آموزشی حرف آخر را تاسیس نمودند. در ادامه می توانید مهمترین فصل های شیمی کنکور  را هم مشاهده کنید.

امروز در قالب یک گزارش خبری قصد داریم یک بررسی ویژه بر روی منابع آموزشی ابتدایی تا کنکور داشته باشیم و یکی از موسساتی که در چند سال اخیر بازدهی خوبی از خود نشان داده است و برای تمامی مقاطع ابتدایی تا کنکور محتوای آموزشی را تولید می کند بررسی کنیم. ۲. نیمکره راست مغز بین مطالب وارد شده ارتباطات نامرئی و پنهانی را کشف می کند و تمامی روابط و مفاهیمی که در ظاهر هیچ ارتباطی با هم ندارند، یکدفعه به صورت یک مجموعه پیوسته و مرتبط به هم تبدیل شده و مغز به قانونی می رسد که در حالت عادی خارج از تصور است، قانونی که مادر و همه کاره تمامی قوانین یک مبحث می باشد. در نتیجه شما برای تسلط بر یک درس نیاز به حفظ کردن تعداد زیادی تکنیک در نیمکره چپ مغزتان دارید که باید طی ۴ ساعت جلسه کنکور، کل تکنیک ها را بتوانید به یاد بیاورید. به عبارت دیگر از هر ساعت فیلم آموزشی حرف اخر حدود نصف زمان جهت آموزش و نصف دیگر برای حل تست است. برای مثال درس دین و زندگی که حدودا شامل ۵۰۰ صفحه است، داوطلب با کمک دین و زندگی حرف آخر تنها در قالب 14 الگو و 48 ساعت آموزش و حل بانک تست یاد خواهد حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور گرفت.

همچنین برای صرفه جویی در زمان مشاهده فیلم های آموزشی در کنار تمامی محصولات موسسه حرف آخر جزوات آموزشی نیز ارائه خواهد شد که شامل اسلاید های آموزشی و تصاویر تدریس شده می باشد و با کمک آن ها داوطلب دیگر نیازی به صرف زمان زیاد جهت نت برداری نخواهد داشت. پکیج کامل حرف آخر شامل تمامی 8 درس تجربی و تمامی 7 درس رشته ریاضی می باشد و تمامی دی وی دی ها دارای جزوه نیز می باشند و دیگر لازم نیست تا داوطلب تمام زمان خود را برای نوشتن جزوه صرف کند کافی است به توضیحات اساتید گوش کرده و نکات لازم را اضافی کند. اصلا زمان برای اینکار وجود دارد؟ از هر چیزی که بتوان غافل شد، از اهمیت آموزش در هر کشور و ملت و فرهنگی نمی توان غافل شد. آموزش کنکور در حرف آخر به وسیله الگو در دو مرحله انجام خواهد گرفت ، ۱. وجه تمایز دی وی دی های حرف آخر با دیگر منابع آموزش کنکور در سبک خاص تدریس اساتید می باشد. قرابت مبحثی است که 9 تست قطعی از کنکور را به خود اختصاص داده است و پر تست ترین مبحث ادبیات محسوب می شود. هزار تست؟ دو هزار تست؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۸
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی