حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

 

تمامی این موارد مانند یک کاتالیزور عملکرد کرده و سرعت مطالعه و یادگیری و همچنین میزان بازدهی آن را افزایش خواهد داد و همانطور که در قسمت بالا نیز اشاره شد تاثیر این موضوع را می توان در افرادی که با کمک این منابع پیش رفته اند مشاهده کرد که در کنکور سراسری 99 حدود 34 نفر موفق به کسب رتبه زیر 100 شدند و در بین آن ها عده زیادی حتی توانستند در دروس خود درصد 100 را نیز معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول کسب کنند. جالب است بدانید در همین درس دین و زندگی صفر تا صد آموزش در قالب 30 ساعت آموزش و حل تست در پکیج 6040 آماده شده است و با همین تدریس هر سال بین 10 الی 20 نفر از دانش آموزان حرف آخر موفق به کسب درصد 100 در دین و زندگی کنکور شدند و نکته جالب تر اینکه به جای پاسخ دادن سوالات در 17 دقیقه ، به طور میانگین در 7 دقیقه موفق به پاسخ دادن به کل سوالات این درس شده اند و همین موضوع در ذخیره زمان برای سایر دروس عمومی به آن ها کمک کرده است و همین موضوع در مورد سایر دروس نیز صدق میکند. منابع موسسه حرف اخر همانگونه که اشاره شد به صورت دیجیتال در حال ارائه است یعنی در قالب لوح های آموزشی تدریس های اساتید این مجموعه در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود. در ادامه می توانید فروشگاه حرف آخر را هم مشاهده کنید

برای کنکور و در قسمت آموزش منابع بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند اما جالب است بدانید که کم حجم ترین منبع آموزشی برای کنکور که میتوانید پیدا کنید پکیج 6040 حرف آخر است و با کمک آن تنها در 2 ماه میتوانید پرونده صفر تا صد آموزش را به پایان برسانید. 6040 حرف آخر کاملترین و البته کم حجم ترین منبع آموزشی موجود در بازار کنکور است. اما به این معنی نیست که صرفا تعدادی لوح آموزشی برای دانش آموز ارسال شود بلکه در کنار هر یک از محصولات این موسسه جزواتی که کمک می کند تا دانش آموز دیگر زمان زیادی را صرف نوشتن نکند نیز ارسال خواهد شد. دغدغه کسب بهترین نتیجه از یک طرف و مشکل انتخاب بهترین منبع آموزشی نیز از طرفی دیگر داوطلبان را دچار نگرانی کرده. اما برای خرید محصولات حرف آخر میتوانید از جشنواره تخفیفات فروشگاه حرف آخر نیز استفاده کنید. از جمله این افراد می توان محمد محمدی پور رتبه 19 کنکور تجربی اشاره کرد که با استفاده از محصولات موجود در فروشگاه حرف آخر و به خصوص درس ریاضی، درصد 100 ریاضی در کنکور را کسب کند و به این رتبه دست پیدا کند. در ادامه می توانید حرف آخر هشتم را هم مشاهده کنید.

با کمک تکنیک های موجود در این پکیج دیگر نیازی به استفاده از ماشین حساب برای حل کسر های سنگین محاسباتی نخواهید داشت و با کمک پکیج هفت الگو هم سرعت تست زنی در درس زیست شناسی افزایش خواهد یافت. با کمک تصویر سازی هایی که در این مجموعه انجام شده است دیگر نیازی به حفظ کردن نخواهد داشت حتی برای درسی مانند دین و زندگی کنکور. مهمترین و محبوب ترین ویژگی در تدریس های حرف آخر بی نیاز شدن دانش آموز از حفظ حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور کردن است. ویژگی مهم مجموعه حرف آخر این است که دانش آموزی که با این منابع پیش برود به هیچ منبع دیگری اعم از کتاب، کلاس، آزمون و مشاوره نیاز نخواهد داشت و هر آنچه که نیاز دارد در قالب پروژه های این مجموعه یعنی حرف آخر در اختیار وی قرار داده میشود. هدیه دوم این موسسه پکیج 5 روز با حرف آخر است که شامل 20 درصد از آموزش کل دروس حرف آخر میباشد و با کمک آن داوطلب در 5 روز به تسلط کامل خواهد رسید و توانایی پاسخ دهی به 40 تست قطعی کنکور را کسب خواهد کرد. هدیه اول پکیج محاسبات و هفت الگو طلایی زیست شناسی میباشد که در این پکیج روش های تست زنی آموزش داده میشود.

در سال 99 موسسه حرف آخر توانست از میان دانش آموزانی که با منابع این موسسه پیش رفتند حدود 32 رتبه دو رقمی و 2 رتبه تک رقمی کسب کند و همین آمار ارزش این موسسه را به شدت بالا برد و تضمینی برای کیفیت منابع این مجموعه است. آموزش از عمده دغدغه های والدین و دانش آموز است و از طرفی در زندگی هر شخصی آموزش جایگاه به خصوصی دارد. این دغدغه در دوران کنکور به اوج خود خواهد رسید زیرا در این برهه داوطلب با یک آزمون سرنوشت ساز مواجه خواهد شد که میتواند کل سرنوشت او را تغیر دهد. شاید باور کردن این موضوع سخت باشد که چگونه در دو ماه می توان کل آموزش دروس کنکور را به پایان رساند اما امروز در موسسه حرف آخر و به کمک تکنولوژی پویا نمایی آموزش در دو ماه امکان پذیر شده است. هرچه قدر هم منابع عالی باشد اما تا نتیجه هایی که با آن گرفته شده است مشاهده نشود ارزشی تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۸
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی