حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

دین و زندگی درسی است که بیشتر دانش آموزان با یک باور غلط با آن مواجه می شوند آن ها بر این باورند که این درس کاملا حفظی بوده و آن را تنها در 2 ماه مانده به کنکور می توانند مطالعه کنند و به درصد خوبی دست یابند حال آنکه واقعیت امر چیز دیگری است. از ویژگی های ممتاز و خاص این موسسه که سبب گردید به این سرعت به برند آموزشی کشور تبدیل شود می توان به شیوه نوین تدریس و آموزش این موسسه اشاره نمود یعنی تدریس با الگو و انیمیشن و استفاده از نقشه های راه که این امر سبب گردیده تا دانش آموز به جای اینکه زمان زیادی را صرف حفظ کردن موقتی مطالب نماید در مدت زمان بسیار کوتاه تر بصورت شهودی مطالب را بیاموزد و به تکرار و تمرین بیشتری نسبت به روش های قبل داشته باشد. محتواهای آموزشی این موسسه با استفاده از اساتید زبده و مجرب عرصه کنکور آماده گردیده که این امر سبب شده چون این مدرسین سال ها با دانش آموزان متوسطه دوم در ارتباط بوده و به خوبی با مشکلات آموزشی و پایه ای آن ها آشنا هستند سعی به تولید محتوایی نموده اند که تمام نقاط ضعف و مشکلات آموزشی دانش آموزان را بصورت پایه ای حل نماید تا دیگر در سال های بالاتر دچارضعف نشوند. در ادامه می توانید ۷ مبحث تست خیز ریاضی کنکور را هم مشاهده کنید.

از دیگر ویژگی های آموزش های این پایه می توان به آموزش جامع و کامل کتاب درسی دانش آموزان در سطحی بسیار وسیع و با حل کل فعالیت ها و کار در کلاس ها ارشاره نمود که می توان به جرات گفت که حتی بالاتر از سطح کتاب درسی انجام شده است. پایه نهم را می توان یکی از مهم ترین پایه های این مقطع و یا مهم ترین پایه این مقطع دانست چرا که سال نهم آخرین پایه دانش آموز در این مقطع می باشد و دانش آموز خود را برای حضور در مقاطع تحصیلی بالاتر و چالش های سخت تر آماده می سازد. دانش آموز پایه نهمی در واقع خود را آماده برای سال های بالاتر و دروسی همچون فیزیک، زیست، شیمی می کند. به همین منظور در این مقاله به بررسی موسسه حرف آخر پرداخته ایم تا با شیوه ها و روش های تدریس این موسسه توانمند و برند آموزشی کشور تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر بیشتر آشنا شوید. دلیل دوم را می توان ارزشمند دانشتند کیفیت آموزش و روش های تدوین و تولید ویدیو های آموزشی داشت که سبب شده دانش آموزان با به روز ترین شیوه های آموزش جهانی بصورت سه بعدی و در محیط های خاص و با اسلایدهای بسیار تاثیرگذار و هدفمند به آموزش و یادگیری مطالب بپردازد.در این مجموعه با سبکی خاص و روشی جالب در تدریس ارائه می شود شعاری را طراحی نموده اند؛ با حرف آخر فراموشی را به فراموشی خواهید معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول سپرد.

از هر گونه حاشیه پردازی جلوگیری شده و تدریسی با بهتربن کیفیت و کمترین زمان در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است که آن ها را از هر منبع آموزشی دیگر بی نیاز می شارد. و هرچه زمان می گذرد خود را ناتوان در رسیدن به خواسته ها و آرزو های خود می دانند. باور غلط بیشتر دانش آموزان سبب شده که درصد های بسیار بدی را در این درس کسب نمایند. در کنار این دسته از دانش آموزان کنکوری های عزیز نیز بسیار گله مندند چرا که آینده تحصیلی و کاری آن ها توسط همین کنکور مشخص می شود و اگر آموزش درست و اصولی همراه باروش های تستی و کنکوری نداشته باشند دچار مشکلات زیادی خواهند شد. ممکن است نام پروژه های حرف آخر را شنیده باشید. این موسسه از سال 1399 زمینه فعالیت خود را گسترده کرده و در حال حاضر محتوا خود را برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول نیز تولید می کند که با بهره گیری از اساتید تراز اول و بنام آموزش کشور سعی در تولید محتوای آموزشی بر اساس استاندارد های روز دنیا نموده است. خبر خوب موسسه حرف آخر برای دانش آموزان پکیج 5 روز با حرف آخر می باشد؛ پکیجی که شامل 20 درصد از کل پروژه 6040 می باشد و در حال حاضر به صورت رایگان می توانید این بسته ارزشمند را دریافت کنید. در ادامه می توانید معرفی ۵ فصل تست خیز فیزیک کنکور را هم مشاهده کنید.

این پروژه از دو قسمت پروژه 60 و پروژه 40 تشکیل شده است. مدرس دین و زندگی موسسه حرف آخر استاد علیرضا یوسفیان پور است مدرسی جوان و شاداب که بسیار دقیق است. استفاده از الگو ها و انیمیشن ها و آموزش شهودی به جذاب تر شدن هر چه بیشتر آموزش و علاقمند شدن دانش آموزان به آموزش و تحصیل شده است. صفر تا صد کتاب درسی و واو به واو و خط به خط کتاب درسی تدریس شده و دیگر دانش آموز به منبع آموزشی دیگری نیاز نخواهد داشت. سوالات جدید کنکور بسیار مفهومی شده و بیشتر از آیات استفاده می شود به همین دلیل استاد یوسفیان پور آیه خوان شدن را به دانش آموزان می آموزد که سبب پاسخگویی سریع و مفهومی سوالات می گردد. در این قسمت داوطلب کنکور تنها در 100 به صورت کامل خود را برای کنکور آماده خواهد کرد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور لطفا از سایت ما دیدن کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۸
slrsrm srm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی