حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

تبدیل واحدهای فیزیک

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۵۵ ب.ظ

یکی از اساسی ترین مشکلاتی که شما دوستان عزیز همیشه با آن دست و پنجه نرم می کنید ، تبدیل واحدهایی است که ممکن است چندین دقیقه از وقت شما را بگیرد. اما دوستان شما ممکن است برای هر آزمون یک دقیقه یا حتی زمان کمتری داشته باشند ، بنابراین تبدیل واحد از یک سوال ممکن است برای چندین سوال شما زمان ببرد. در این میان ، تبدیل واحدهای فیزیک برای یک درس فیزیک سنگین می تواند بسیار وقت گیر و فاجعه بار باشد. مورد توجه قرار گرفته و ممکن است شما را از هدف خود دور کند ، بنابراین باید در مورد این موضوع فکر کنید.

 

اکنون ممکن است لازم باشد که تکنیک خود را تغییر دهید ، یا اگر نتیجه نداد ، شما باید منبع خود را تغییر دهید زیرا ما در مورد یک مسئله مهم وقت گیر صحبت می کنیم که در موضوعات مختلف مانند شیمی ، فیزیک و ریاضیات موجود است و اگر شما اگر قادر به کنار آمدن با این مشکل نیستید ، ممکن است درگیر کنکور شوید و از رسیدن به هدف جلوگیری می کند.

 

واحدهای فیزیک را به سبک استاد کامیار تبدیل کنید

کاری که استاد پیمان کامیار در تبدیل واحد در درس فیزیک انجام می دهد این است که آنها این چند دقیقه را به چند ثانیه تبدیل می کنند و نه تنها سریعتر جواب می گیرید ، بلکه می توانید برای بقیه سوالات Save نیز وقت اضافی صرفه جویی کنید. ممکن است بسیاری از شما بخواهید که همه این تبدیل واحدها به مجموعه فرمولهایی نیاز دارند که تا زمانی که در این فرمولها مسلط نشوید قادر به انجام آنها نخواهید بود ، اما برای دریافت پاسخ دیگر نیازی به حفظ فرمول نیستید زیرا این استاد کامیار دارد هیچ ارتباطی با فرمول ندارد و تمام آموزش های او بدون فرمول اتفاق می افتد.

در ادامه دوستانی که میخوان از مهمترین فصل های فیزیک کنکور مطلع بشن کافیه مقاله بودجه بندی فیزیک کنکور رو مطالعه کنند.

پروفسور کامیار از این الگو استفاده می کند تا یادگیری دروس فیزیک سخت و سنگین را برای داوطلبان آسان کند و در بسیاری از قسمت هایی که منجر به تبدیل واحد می شود ، داوطلبان نیازی به حفظ تعداد زیادی فرمول ندارند. الگوهایی که باعث می شود با به خاطر سپردن آن الگوها ، آن را در کمترین زمان و در زمان کنکور یاد بگیرید ، در سریعترین زمان ممکن جواب را خواهید گرفت و البته آنها را فراموش نخواهید کرد زیرا بسیار ساده هستند و در حد خودتان بوده اند. ذهن برای مدت طولانی تو خواهی ماند.

 

نمونه ای از تدریس استاد کامیار برای تبدیل واحد:

ما ظرفی را پر از جیوه کرده ایم. مقداری گاز در یک قسمت از ظرف گیر کرده و در طرف دیگر ظرف فشار 76 سانتی متر جیوه است. سطح جیوه 5 سانتی متر بالاتر از قسمت دیگر است. از ما سال شده که فشار چیست؟ ؟ فشار بر حسب سانتی متر جیوه پرسیده می شود.

برای آشنایی بیشتر با فیزیک حرف آخر می تونید، صفحه مطابقت فیزیک حرف آخر با کنکور را هم مشاهده کنید.

اگر می خواهید واحد را مطابق عکس و توضیحات بالا تبدیل کنید ، ممکن است چند دقیقه از وقت شما طول بکشد ، البته اگر در این دقایق توانسته اید آن را به درستی انجام دهید و پاسخ صحیح را بگیرید. زیرا باید به پاسکال و پاسکال به سانتی متر جیوه تبدیل شود که این کار بسیار دشوار و زمان بر است. به عنوان مثال ، اگر 12 سانتی متر جیوه را درون ظرفی بریزیم ، فشار داخل آن برابر با 12 سانتی متر جیوه است ، یعنی تعداد ارتفاع در سانتی متر همان فشار است ، فقط واحد آن دیگر در پاسکال نیست ، بلکه سانتی متر جیوه است.

 

در این عکس ، ارتفاع 5 است ، بنابراین فشار 5 سانتی متر جیوه است ، 76 به علاوه 5 برابر است با 81. این نقطه با نقطه معادل آن برابر است ، و فشار بالا برای تعادل آن همان مقدار است. این توضیح که خواندن آن ممکن است کمتر از یک دقیقه طول بکشد و این توضیح که یادگیری آن ممکن است 5 دقیقه طول بکشد الگویی است که می توانید در کمترین زمان در آزمون های مختلف و در کنکور انجام دهید. این کار را به راحتی انجام دهید.

در ادامه می توانید بهترین دی وی دی فیزیک کنکور را هم مطالعه کنید.

تفاوت آموزش حرف آخر با آموزشهای فعلی در کشور

آموزش معمول

در آموزش متعارف ، اگر دانش آموزی برای خود برنامه دقیق و حساب شده ای تنظیم کند و دقیقاً مطابق آن پیش برود و اگر از تیر ماه شروع به تحصیل کند ، هفت ماه طول می کشد تا بتواند نیمی از دوازدهم و یکی از مطالب خود را بخواند. درجات. برای اینکه بتواند به طور کامل این قسمت ها را آموزش دهد ، یعنی تا ژانویه و امتحانات ترم اول که زمان بسیار زیادی است و برای اینکه بتواند بقیه دروس دوازدهم را با نمره دیگری بخواند ، فقط 4 ماه تا پایان ماه مه و بعد از آن یک ماه فرصت وجود دارد که نتیجه بگیریم دانش آموز تسلط زیادی به مطالب ندارد.

 

البته اگر مراقب باشید تعادل بین نیمه اول دوره و نیمه دوم وجود ندارد و زمان بیشتری در نیمه اول اختصاص داده می شود ، در حالی که در نیمه دوم زمان بسیار کوتاه است و برای نامزد برای رسیدن به بخشهای مهم تر. مباحث را کنار می گذارد یا آنها را می خواند که اگر نتواند آنها را مرور کند مطمئناً 100٪ آنها را فراموش خواهد کرد ، بنابراین داوطلب برای کنکور آمادگی چندانی نخواهد داشت و دستیابی به موفقیت در این مورد برای او بسیار دشوار است.

 

تبدیل واحد

قبل از ادامه مقاله ، یک هدیه ویژه برای شما داوطلبان عزیز دارم ، محاسبات حرف آخر ، در این بسته شما می توانید در کمتر از 20 ثانیه به تمام محاسبات سخت و وقت گیر پاسخ دهید و در وقت صرفه جویی کنید تا سوالات را سخت پاسخ دهید قیمت این بسته 20 هزار تومان است. اگر می خواهید این بسته را تهیه کنید ، فرم زیر را پر کنید:

 

آموزش حرف آخر

 

در آموزش حرف آخر ، فقط در 4 ماه ، تمام مطالب سه پایه به طور کامل خوانده می شود ، و اگر مطالعه خود را از جولای آغاز کرده اید ، حدود 7 ماه تا کنکور فرصت دارید ، که در آن مرور ، تمرین و تکرار خواهید کرد 7 بار شما خواهید داشت ، یعنی محتوا کاملاً در ذهن شما ثبت شده است و به اندازه کافی بر محتوا کنترل خواهید داشت. این بدان معنی است که شما هر ماه یکبار همه دوره ها را مرور می کنید و هزاران تست می دهید و نحوه تست زدن را یاد می گیرید ، بنابراین دیگر نگران فراموش شدن چیزها نخواهید بود.

 

حرف آخر از الگو ، انیمیشن ، نقشه راه و تکنیک های شهود برای یادگیری محتوا استفاده می کند ، که به شما اجازه می دهد محتوا به نیمکره راست یا حافظه تصویری شما منتقل شود و برای مدت طولانی دروس را فراموش نکنید. وقت پاسخ دادن است.

در ادامه می توانید محصولات فیزیک حرف آخر را هم مشاهده کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۳
slrsrm srm

نظرات  (۱)

مطلب وبلاگتون عالی بود 
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی